Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.987 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.633 |
USD | 41.730 | 42.180 | 41.987 |
EUR | 43.450 | 44.201 | 43.633 |
Із вересня на львів'ян очікує підвищення вартості проїзду у трамваї та тролейбусі. Головна причина – високі ціни на електроенергію та зростання заробітних плат, пише zaxid.net.
Повний квиток коштуватиме 3 грн, пільговий – 1,5 грн. Підвищення ціни за проїзд – єдиний спосіб втриматися на плаву, запевняють на комунальному підприємстві. Адже 2016 рік «Львівелектротранс» закінчив із збитками в 60 млн грн.
«Це ціна, яка не вирішує проблему підприємства, але дозволяє їх локалізувати, і це за умови, що ціна 3,7 грн. Затвердять все одно 3 гривні і ця ціна має сенс за умови стовідсоткового відшкодування вартості пільгових перевезень, чого я, на жаль, не прогнозую», – пояснив заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» Олексій Зварич.
Найбільше збитків – через перевезення пільговиків. Їх держава компенсовує лише частково. До цього додалося зростання вартості електроенергії та підвищення заробітних плат.
«Я думаю, що правильно, тому що великі збитки йдуть. Електроенергія подорожчала і воно має бути 3 грн, це начебто й небагато. Піднялася зарплата, має підніматись і плата за проїзд», – вважає водій трамвая Іванна Колісник.
Ціна 3 грн з'явиться на квитках від початку осені. Ціна на місячний абонемент зросте до 140 грн за окремий проїзний для трамвая чи тролейбуса та 230 грн за два види транспорту. У планах «Львівелектротрансу» також триденні картки на проїзд за 40 грн.
Та підвищення вартості проїзду має і певні ризики, впевнені громадські активісти.
«Ця маленька різниця в гривню може досить негативно вплинути як на електротранспорт, так і на автобусні перевезення. Бо платоспроможний пасажир, який користується електротранспортом, зможе пересісти на автобус, тому що, вони не стоять у корках, не стоять через ДТП і не є залежними від колії і контактної мережі», – вважає голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.
Тих, хто придбав багато квитків, просять використати їх до введення нових, адже обміну не передбачено.
Наразі, тариф пройшов процедуру громадських слухань. Тепер слово за виконкомом та сесією міської ради.
Джерело: zaxid.net
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.