Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Міністерство інфраструктури просить французьких колег посприяти залученню коштів ЄС для реалізації проекту щодо зміни ширини залізничної колії, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Українська сторона висловила зацікавленість в залученні досвіду фахівців залізничної галузі Франції щодо будівництва нового рухомого складу у тому числі із застосуванням системи зміни ширини колії для рухомого складу. Французька сторона розгляне можливість експертно-консультаційної допомоги та сприятиме залученню коштів Європейського Союзу для отримання технічної допомоги в реалізації проекту щодо системи зміни ширини колії в Україні.
При цьому українська сторона поінформувала про проведення активної роботи з розвитку комбінованих перевезень в напрямку Європа – Азія з використанням транспортної інфраструктури України, зокрема в рамках діючих транспортних коридорів, визначених мережею TEN-T.
З метою залучення вантажопотоку сторони погодилися вживати всіх необхідних заходів шляхом створення конкурентоспроможних умов виконання перевезень в даному напрямку, скорочення термінів доставки, створення цифрових інформаційних ресурсів, проведення інформаційної роботи з вантажовласниками та вантажовідправниками.
Як відомо, найпоширенішою у світі шириною колії є 1 435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1 520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше - СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1 524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1 520 мм.
На даний час в Україні знаходиться найбільша кількість стикувальних вузлів (близько 15) - на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією.
Джерело: прес-служба Міністерства інфраструктури України
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.