Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Будівництво нового електродепо «Олексіївське» зі з’єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену дозволить розвивати транспортну інфраструктуру міста, створить нові робочі місця та врахує всі необхідні вимоги до енергозбереження. Про це після засідання Науково-технічної ради Мінрегіону зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Лев Парцхаладзе.
«Українські міста стрімко розвиваються і наше завдання – спрямовувати потенціал будівельної галузі на цей розвиток, створюючи нові робочі місця та враховуючи вимоги до раціонального використання енергії. Новий проект будівництва електродепо доповнений всіма необхідними заходами з утеплення будівель та фундаменту, а також автоматичною системою контролю і обліку електроенергії, і передбачає заміну технологічного обладнання на більш сучасне», - прокоментував заступник Міністра.
Згідно з проектом потужність депо складатиме 100 вагоно-місць та передбачається створення 239 нових робочих місць. Крім цього, додатково заплановано будівництво оздоровчого комплексу, насосної станції пожежогасіння, пожежних резервуарів, учбово-тренувального полігону, а також застосування вакуумної очистки потягів від пилу тощо.
Будівництво нового електродепо планується для обслуговування Олексіївської лінії метрополітену і є складовою частиною інвестиційного проекту «Подовження третьої лінії метрополітену в м. Харків» за рахунок залучення кредитних коштів Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) та Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ). У серпні 2016 року на лінії була офіційно відкрита нова станція метро – «Перемога», наразі планується будівництво ще двох станцій – «Державінська» та «Одеська».
За результатами засідання Науково-технічної ради також були схвалені проекти реконструкції гідротехнічної частини причалів Іллічівського порту, будівництва обходу автодороги у м. Полтава та реконструкції ВРП Запорізької АЕС.
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.