Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
У Києві призупинив роботу завод «Кнауф Гіпс Київ» з виробництва будматеріалів через відсутність рухомого складу на Укрзалізниці.
Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів звертається до Уряду з проханням ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці.
Президенту України Порошенку П.О.
Прем'єр-міністру України Гройсману В.Б.
Секретарю Ради національної безпеки і оборони України
Турчинову О.В.
Залізничникам
Вантажовласникам
№ 180 від «18» жовтня 2016 року
На залізниці колапс, а ліберальні реформи в напіввійськовій структурі лише розпочалися...
Транзитні перевезення на 30-33% зменшилися.
Добове завантаження зменшилося на 30-40%.
А добовий дефіцит вагонів вантажних – більше 6000 одиниць.
Втрачена керованість структурою, яка по рейкам їздить більше 140 років.
Втрачена керованість залізницею в умовах АТО та кризи в економіці.
80 000 завантажених і не відправлених вагонів (страшно подумати, напевно цифра завищена...). Наприклад, в Козятині 25 потягів з вантажами знерухомлені.
Оборот вагона з 2,7 доби тепер 13,0 діб.
Від Львова до Києва вагон «доїжджав» за добу чи півтори доби, тепер за 7 діб.
Ніхто не управляє транспортним процесом.
В хаосі корупційні пропозиції вагонів зросли в рази, але їх нічим ні тягнути, ні штовхати!
Вагони і електровози під парканом без ремонтів і запасних частин, 22 заводи без замовлень, а на рахунках Укрзалізниці астрономічна сума 13,0 млрд.грн. (це прибзилно 500 тис. дол.США).
Повна безпорадність.
Нам розповідають про вагони з туалетами в шести купе, як про новацію. А насправді – це один-єдиний вагон, який побудований і експлуатується з 2008 року.
Сама Укрзалізниця інформує про наявність вільних вантажних вагонів, та якби не тягові послуги сусіда, зовсім би зупинились.
Що терміново потрібно:
1. Президенту України, Уряду і Раді національної безпеки та оборони ТЕРМІНОВО розглянути ситуацію на Укрзалізниці, бо окрім безпорадності наяву втрата обороноздатності країни.
2. Повернути до управління Укрзалізницею професіоналів, як колись в громадянську війну царських генералів повертали, або як Саакашвілі долучили: завдання за 3-4 місяці стабілізувати ситуацію, – за менше ніхто не зможе.
3. Як колись видатні вчені, репресовані та під війну реабілітовані, забезпечили і космос, і атомну зброю, так і тепер потрібно «люстрованих» та затюканих професіоналів через «військомат» повернути.
Професіоналів та патріотів – які здатні, можуть і хочуть працювати – до роботи!
З повагою
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів,
Заслужений транспортник України
І.М. Салій
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.