Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.388 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 46.915 |
USD | 41.160 | 41.660 | 41.388 |
EUR | 46.790 | 47.384 | 46.915 |
Британський оператор залізничної інфраструктури Network Rail у партнерстві з компаніями Drone Major та Dronecloud, що спеціалізуються на безпілотній авіації, тестує концепцію використання на залізничному транспорті BVLOS-дронів.
Про це пише Network Rail.
Технологія BVLOS (Beyond visual line of sight) забезпечує керування безпілотними літальними апаратами (БПЛА) на відстанях, що виходять за межі діапазону видимості оператора, завдяки чому зона їх дії розширюється в порівнянні зі звичайними БПЛА, що також використовуються Network Rail.
У ході випробувань тестуються дві технології управління BVLOS-дронами з метою отримання дозволу Адміністрації цивільної авіації (CAA) на ширше їх застосування.
У диспетчерському центрі Network Rail у Бірмінгемі компанія Dronecloud обладнала пункт управління безпілотниками для екстреного реагування на аварійні ситуації та повітряного моніторингу залізничної інфраструктури у межах міста.
Диспетчерський центр має дозвіл CAA на експлуатацію дронів у 10-кілометровій зоні, які вже довели свою ефективність при ліквідації наслідків одного з інцидентів у 2024 році.
Поки під час випробувань дрони управляються оператором у зоні видимості, у своїй другий оператор перебуває у віддаленому пункті управління.
Планується, що після отримання схвалення CAA, яке очікується наприкінці 2025 року, можна буде експлуатувати безпілотники у повному режимі BVLOS.
Одночасно у Вулвергемптоні та на історичній залізниці Severn Valley компанія Drone Major та Network Rail тестують систему Digital Tethering, що дозволяє експлуатувати BVLOS-дрони в зонах із недостатнім покриттям сигналів супутникової навігації.
В даний час для моніторингу інфраструктури Network Rail використовує також легкий двомоторний вертоліт Ecureil 2, зокрема у важкодоступних місцях Північно-Шотландського нагір'я та Лондоні.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.