Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Частка e-commerce в українському ритейлі продовжує зростати, однак збільшення кількості онлайн-замовлень не завжди приносить очікувану прибутковість.
Про це свідчить дані дослідження Promodo.
Основним стримувальним фактором є зниження середнього чека, попри інфляційні та зовнішні виклики.
«Онлайн-бізнес стабілізується, незважаючи на неконтрольовані зовнішні фактори. Лідером залишається категорія електроніки, а найбільше зростання демонструють сегменти продуктів, алкоголю та зоотоварів» – зазначається у звіті.
У першому півріччі доходи категорії електроніки зросли на 10% у гривні та 7,5% у доларах, досягнувши показників довоєнного періоду. Однак, незважаючи на зростання кількості користувачів на 14%, середній чек у доларах знизився на 42% у порівнянні з минулим роком.
Категорія «Продукти та алкоголь» показала значне зростання: кількість покупок зросла вдвічі, середній чек підвищився на 20%, а дохід бізнесу збільшився на 125% у гривні та на 120% у доларах.
Ніша одягу та взуття демонструє зростання трафіку на 15% і покупок на 74%, проте середній чек у доларах впав на 24%, а дохід зріс лише на 4% у гривні та на 2% у доларах.
Зоотовари стали найсильнішим гравцем у e-commerce: кількість покупок збільшилася на 11%, а дохід зріс на 22% у гривні та на 19% у доларах проти аналогічного періоду минулого року.
Водночас доходи аптек знизилися на 11% у гривні та 13% у доларах. Однак середній чек зріс на 17%, а трафік – на 93%.
Ювелірний ритейл показав зростання доходу на 81% у гривні та на 78% у доларах, завдяки збільшенню покупок на 47% та зростанню середнього чека на 14% у доларах.
«Зростання кількості онлайн-замовлень у деяких сегментах не завжди покращує прибутковість через зниження середнього чека. Найсильніша конкуренція спостерігається в сегменті зоотоварів, і тенденція може поширитися на продукти та алкоголь», – йдеться в дослідженні.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.