Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Додаткові логістичні витрати можуть призвести до того, що українські підприємства стануть неконкурентоспроможними.
Підвищення тарифів "Укрзалізниці" на вантажні перевезення змусить підприємства згортати діяльність, що неминуче відобразиться на стані української економіки. Тому перед прийняттям такого рішення потрібно прагматично зважити всі можливі наслідки, заявив президент Українського національного комітету Міжнародної торгової палати ICC Ukraine.
Про це пише РБК-Україна.
"Логістика - це кровоносна система будь-якої економіки. "Укрзалізниці" вдалося покращити надходження та налагодити системну роботу навіть в умовах війни, про що свідчать показники першого півріччя. Втім, в таких же складних умовах працюють й інші галузі України, які забезпечують обсяги перевезень, такі як аграрна, хімічна та металургійна промисловість", - зауважив експерт.
За його словами, у цих умовах, якщо знову говорити про перспективу прямого чи непрямого підвищення тарифів, то це буде вкрай важко для цих галузей. Особливо враховуючи, що за окремими номенклатурами "Укрзалізниця" виступає монополістом у перевезеннях.
Він наголосив, що підхід має бути чітким і прагматичним: одна галузь не може покращувати свої фінансові показники за рахунок зниження їх в інших.
"Відтак, слід чітко прораховувати кожне рішення, яке може призвести до негативних наслідків, та розглядати все з макроекономічної точки зору. На світових ринках для багатьох пунктів української експортної продукції складаються не надто сприятливі умови. Додаткові логістичні витрати можуть призвести до того, що наші підприємства стануть неконкурентоспроможними, що змусить їх згортати виробництво. Ми всі розуміємо, які це матиме наслідки для економіки України в цей важкий час", - резюмував експерт.
Нагадаємо, з 1 січня 2022 року тарифи на вантажні залізничні перевезення вантажів першого тарифного класу зросли на 9%. Це було передбачено наказом №586. До того індексація тарифів відбулася також в серпні 2021 року.
В червні 2022 року УЗ підняла тарифи на вантажні перевезення відразу на 70%.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.