Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Євросоюз у межах «Механізму «Сполучення Європи» виділить АТ «Укрзалізниця» 42,95 млн євро на вдосконалення залізничної мережі.
Про це повідомила пресслужба УЗ у Телеграмі.
«У межах програми Європейського Союзу «Механізм «Сполучення Європи» (CEF) погоджено проєкт інтеграції залізничної системи України в транспортну систему ЄС <…> Цей проєкт передбачає вдосконалення залізничної мережі та розвиток колії 1 435 мм для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури. Його загальний бюджет 85,91 млн євро, CEF надасть Укрзалізниці 42,95 млн євро», - йдеться в повідомленні.
Відповідну проєктну заявку було схвалено Координаційним комітетом програми 16 липня 2024 року.
У межах зазначеної заявки планується реалізувати проєктування реконструкції споруд залізниці з впровадженням та будівництвом колії 1 435 мм на ділянках Чоп – Львів та Львів - Чернівці - Вадул-Сірет - Держкордон.
Планується також розробити стратегію реконструкції Львівського залізничного вузла з урахуванням перспектив розширення залізничної мережі колії шириною 1 435 мм транс'європейської транспортної мережі (TEN-T) на території України.
Крім того, кошти підуть на проєктування та будівництво колії 1435 мм з електрифікацією на дільниці Павлове-2/Матьовце – Ужгород та електрифікацію колії 1435 мм на ділянці Чоп – Ужгород.
Передбачені проєктом витрати і на проведення експертизи щодо відповідності вимогам TSI вищезазначених проєктів, а також ділянок Ковель – Ягодин – Держкордон та Медика/Мостиська ІІ – Львів (Скнилів).
Як повідомлялося, Європейський Союз виділяє рекордну суму у 7 мільярдів євро у розвиток власних транспортних мереж, включаючи залізницю, морський та річковий транспорт, а також у вдосконалення транспортної інфраструктури «коридорів солідарності» на кордонах з Україною.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.