Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.535 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.310 |
USD | 39.400 | 39.830 | 39.535 |
EUR | 42.200 | 42.730 | 42.310 |
У Мінвідновлення є кошти на частину року тільки на експлуатацію доріг. Наявних ресурсів може не вистачити навіть на першу половину року.
Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів віце-прем'єр з відновлення - міністр з розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
За словами міністра, стан доріг у деяких регіонах, які не були відремонтовані до 2021 року, незадовільний, вони буквально «сипляться». Втім, попри нестачу коштів у державному бюджеті, Мінвідновлення працює з ЄБРР, з Європейським інвестиційним банком та з Світовим банком, щоб залучити нові кредити та тримати хоча б основну міжнародну мережу в нормальному стані.
Для відновлення України знадобиться у 5 разів більше, ніж план Маршалла. Західні компанії очікують на контракти - Bloomberg
Кубраков відзначив, що проекти за кошти міжнародних донорів будуть стосуватися переважно доріг, які ведуть до кордонів та до пунктів пропуску. Тоді як з дорогами, які ведуть до лінії фронту, міжнародні банки працювати не будуть.
«Для фронтових доріг залишається тільки держбюджет», - пояснив міністр.
Нагадаємо, прем'єр-міністр Денис Шмигаль запропонував Польщі побудувати на умовах концесії автобан, який сполучатиме Краковець та Рівне.
У 2024 році надходження з державного дорожнього фонду, створеного у складі спецфонду держбюджету, буде спрямовано до загального фонду держбюджету з метою зміцнення армії та посилення оборони держави. Це закріплено змінами до Бюджетного кодексу.
Цікаво дізнатись: читайте, про впровадження електротранспорту в Україні
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal