Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У поточному році АТ «Укрзалізниця» продовжить спрощувати та актуалізувати положення нормативної бази з перевезення вантажів. Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Андрій Мірошніков, повідомляє Rail.insider.
Робота над актуалізацією відповідних нормативних документів також проводилася торік, у 2023-му було внесено низку змін до Правил перевезення вантажів, зокрема, скасовано 11 розділів.
За словами Мірошнікова, окремі пропозиції прибрали взагалі, було спрощено процедуру приймання вантажів до перевезення. Він зауважив, що концептуально відбувається перехід до того, аби вантажовідправник і вантажоодержувач самі визначалися, як і на яких умовах будуть перевозити вантаж, і вони мають нести за це відповідальність. Залізниця і перевізник не мають здійснювати на це регуляторний вплив. Представник УЗ зазначив, що є певні обмеження, що стосуються рухомого складу, але вони мають регулюватися між вантажовласником і оператором рухомого складу (тобто власником вагонів).
У 2023 році було розширено номенклатуру вантажів, що перевозяться навалом і насипом, а також на відкритому рухомому складі, скасовано низку особливих умов перевезення вантажів.
У поточному році планується скасувати та змінити кілька нормативних документів.
Зокрема, передбачено скасувати Правила переадресування вантажів, аби власники мали змогу здійснювати це самостійно.
Також планується скасувати Правила користування вагонами й контейнерами. Як зауважив Мірошников, цей сегмент вже дерегульований державою. Тож всі дії, пов’язані з використанням вагонів, мають регулюватися договором між власником вагона і замовником послуг з користування вагоном.
Окрім того, йдеться про зміни до Правил обслуговування під’їзних колій, а саме спрощення процедури підписання відповідних договорів, та до Правил планування перевезень вантажів, що дасть змогу ширше використовувати інформаційні технології, спростити комунікацію та замовлення перевезень.
«Згодом кожен перевізник створить свою систему планування перевезень. Тобто надалі буде дві площини планування: планування між перевізником і вантажовласником та планування між перевізником і оператором інфраструктури», – пояснив Андрій Мірошніков.
Нагадаємо, що упродовж 2023 року «Укрзалізниця» скоротила обсяги перевезень вантажів на 1,5% порівняно з 2022 роком – до 148,4 млн т. При цьому, з березня по грудень минулого року залізничний оператор щомісячно перевозив в середньому на 23% більше вантажів, ніж за аналогічний період 2022-го. Перевезення металопродукції за минулий рік склали 8,2 млн т, що на 10,6% менше у порівнянні з попереднім роком.
Цікаво про будівництво: Rauta ColdStore – швидкомонтовані холодильні склади з сендвіч-панелей
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.