РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.486 EUR: 44.747
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.486
EUR 40.000 41.000 44.747
USD 41.200 41.660 41.486
EUR 44.540 45.241 44.747
Новость

УЗ спрощує нормативну базу з перевезення вантажів

Концептуально відбувається перехід до того, аби вантажовідправник і вантажоодержувач самі визначалися, як і на яких умовах будуть перевозити вантаж, і вони мають нести за це відповідальність
2486
23 января 2024 г.

Спрощення нормативної бази
з перевезення вантажів

У поточному році АТ «Укрзалізниця» продовжить спрощувати та актуалізувати положення нормативної бази з перевезення вантажів. Про це розповів заступник директора департаменту комерційної роботи товариства Андрій Мірошніков, повідомляє Rail.insider.

Робота над актуалізацією відповідних нормативних документів також проводилася торік, у 2023-му було внесено низку змін до Правил перевезення вантажів, зокрема, скасовано 11 розділів.

За словами Мірошнікова, окремі пропозиції прибрали взагалі, було спрощено процедуру приймання вантажів до перевезення. Він зауважив, що концептуально відбувається перехід до того, аби вантажовідправник і вантажоодержувач самі визначалися, як і на яких умовах будуть перевозити вантаж, і вони мають нести за це відповідальність. Залізниця і перевізник не мають здійснювати на це регуляторний вплив. Представник УЗ зазначив, що є певні обмеження, що стосуються рухомого складу, але вони мають регулюватися між вантажовласником і оператором рухомого складу (тобто власником вагонів).

У 2023 році було розширено номенклатуру вантажів, що перевозяться навалом і насипом, а також на відкритому рухомому складі, скасовано низку особливих умов перевезення вантажів.

У поточному році планується скасувати та змінити кілька нормативних документів.

Зокрема, передбачено скасувати Правила переадресування вантажів, аби власники мали змогу здійснювати це самостійно.

Також планується скасувати Правила користування вагонами й контейнерами. Як зауважив Мірошников, цей сегмент вже дерегульований державою. Тож всі дії, пов’язані з використанням вагонів, мають регулюватися договором між власником вагона і замовником послуг з користування вагоном.

Окрім того, йдеться про зміни до Правил обслуговування під’їзних колій, а саме спрощення процедури підписання відповідних договорів, та до Правил планування перевезень вантажів, що дасть змогу ширше використовувати інформаційні технології, спростити комунікацію та замовлення перевезень.

«Згодом кожен перевізник створить свою систему планування перевезень. Тобто надалі буде дві площини планування: планування між перевізником і вантажовласником та планування між перевізником і оператором інфраструктури», – пояснив Андрій Мірошніков.

Нагадаємо, що упродовж 2023 року «Укрзалізниця» скоротила обсяги перевезень вантажів на 1,5% порівняно з 2022 роком – до 148,4 млн т. При цьому, з березня по грудень минулого року залізничний оператор щомісячно перевозив в середньому на 23% більше вантажів, ніж за аналогічний період 2022-го. Перевезення металопродукції за минулий рік склали 8,2 млн т, що на 10,6% менше у порівнянні з попереднім роком. 


Цікаво про будівництво:
 Rauta ColdStore – швидкомонтовані холодильні склади з сендвіч-панелей


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
gmk
23 января 2024 г.
3449
Шмигаль запропонував Польщі побудувати перший в Україні платний автобан...
22 января 2024 г.
2585
Головна мета документа – актуалізувати та узгодити між собою весь корпус стратегічних планувал...
22 января 2024 г.
3189
Меморандумом передбачено співпрацю у напрямку реформування системи закупівель та втілення інфраструк...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 марта 2025 г.
5549
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4809
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
27 марта 2025 г.
8579
Архітектор спроєктував цей будинок у 1959-му - в рік своєї смерті. Слідуючи плану більш як 60-р...
25 марта 2025 г.
485
Які варіанти телебачення пропонує Volia, як перевірити можливість підключення у вашій квартирі ...
25 марта 2025 г.
745
Як правильно обрати анкер і якими є практичні поради до його застосування...
24 марта 2025 г.
837
На його меті – забезпечення можливості громадянам України отримати компенсацію або підтримку д...
20 марта 2025 г.
2188
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
436
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
697
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!