Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Дорожники ремонтують ділянку протяжністю 8 кілометрів регіональної автодороги Р-71 Одеса-Іванівка-Ананьїв-Піщана-Хащувате-Колодисте-Рижавка-/М-05/ в Одеській області, застосовуючи новітні технології. Це експериментальний проект ремонту з додаванням в основу такого матеріалу, як зола.
Про це пише Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.
Автодорога Р-71 - одна з найбільш зруйнованих на Одещині. Вона проходить через Одеську, Черкаську та Кіровоградську області.
"Відновлення автошляху важливе, оскільки цей маршрут використовують для транспортування великої кількості вантажів різного призначення", - йдеться в повідомленні.
Зола гідровидалення не лише покращує фізичні характеристики сумішей та забезпечує економію коштів, а й є екологічним матеріалом. На 1 м2 передбачено: 80 кг золи та 20 кг цементобетонної суміші.
Завдяки такій технології вартість ремонту ділянки зменшиться приблизно на третину.
Загалом золошлакові матеріали, які утворюються в результаті діяльності теплових електростанцій, можуть активно використовуватися в дорожньому будівництві та виробництві асфальтобетонних сумішей, залізобетонних конструкцій, бетонів, бетонних блоків, насипів доріг та дамб.
"Перевагою золи є довговічність технологій (у тому числі через водонепроникність). Матеріал швидко набирає міцність та готовий до укладання асфальту через 2 дні. Значно прискорює весь цикл дорожнього будівництва щонайменше на 40%. Крім цього, завдяки золі собівартість виробництва будівельних матеріалів зменшується на 15-20%", - додали в Держагентстві відновлення.
Цікаво про будівництво і ремонти: Siba Tech – інноваційна водостічна система від Ruukki
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.