РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Експериментальний проект: дорогу в Одеській області будують з використанням золи (ФОТО)

Дорожники відзначають, що золошлакові матеріали можуть активно застосовуватися у виробництві асфальтобетонних сумішей
3007 01.11.2023 в 07:20



Використання золи
у будівництві доріг


Дорожники ремонтують ділянку протяжністю 8 кілометрів регіональної автодороги Р-71 Одеса-Іванівка-Ананьїв-Піщана-Хащувате-Колодисте-Рижавка-/М-05/ в Одеській області, застосовуючи новітні технології. Це експериментальний проект ремонту з додаванням в основу такого матеріалу, як зола. 

Про це пише Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України.

Автодорога Р-71 - одна з найбільш зруйнованих на Одещині. Вона проходить через Одеську, Черкаську та Кіровоградську області.

"Відновлення автошляху важливе, оскільки цей маршрут використовують для транспортування великої кількості вантажів різного призначення", - йдеться в повідомленні. 

Був зруйнований у лютому-березні 2022: дорожники встановили прогонову будову мосту через річку Білоус (ФОТО)

За допомогою золи та цементу стабілізується основа дорожнього полотна та влаштовується один шар асфальтобетонного покриття товщиною 5 см. 

Зола гідровидалення не лише покращує фізичні характеристики сумішей та забезпечує економію коштів, а й є екологічним матеріалом. На 1 м2 передбачено: 80 кг золи та 20 кг цементобетонної суміші.

Завдяки такій технології вартість ремонту ділянки зменшиться приблизно на третину. 

Загалом золошлакові матеріали, які утворюються в результаті діяльності теплових електростанцій, можуть активно використовуватися в дорожньому будівництві та виробництві асфальтобетонних сумішей, залізобетонних конструкцій, бетонів, бетонних блоків, насипів доріг та дамб. 

Японських інженерів залучать до найскладніших проєктів відновлення - Агентство відновлення

"Перевагою золи є довговічність технологій (у тому числі через водонепроникність). Матеріал швидко набирає міцність та готовий до укладання асфальту через 2 дні. Значно прискорює весь цикл дорожнього будівництва щонайменше на 40%. Крім цього, завдяки золі собівартість виробництва будівельних матеріалів зменшується на 15-20%", - додали в Держагентстві відновлення.


Цікаво про будівництво і ремонти: 
Siba Tech – інноваційна водостічна система від Ruukki


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник: cfts
 
 
Интересные новости:
31.10.2023
2588
Найбільший дефіцит кадрів спостерігається у переробній промисловості та будівництві...
30.10.2023
9583
Під час Індустріальної революції у ХІХ столітті район Бермондсі став центром промисловості, переважн...
17.05.2024
1965
Технологія може дозволити виробникам досягти необхідних температур для роботи зі сталлю, склом ...
17.05.2024
3163
У Китаї вже було кілька пілотних програм з ліквідації надлишкового житлового фонду за допомогою бюдж...
17.05.2024
4286
У парламенті зараз активно обговорюють можливість розповсюдження програми компенсацій єВідновлення н...