Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Оператор інфраструктури залізниць Франції SNCF Réseau та Автономне управління транспорту Парижа (RATP) проводять роботи із заміни прогонових будов двох мостів на лініях B та C мережі RER у районі міста Массі регіону Іль-де-Франс. Здійснення проекту вартістю 116 млн євро, який отримав назву Chagall, дозволить підвищити ефективність роботи цих ліній, що відрізняються високою інтенсивністю руху.
Про це пише Railway Gazette.
Нові прогонові будови мосту Шартре планується встановити 8 серпня, мосту Гайардон - 9 серпня.
Оновлення мостів має важливе значення для забезпечення надійної експлуатації ліній мережі RER. Реалізація проекту дозволить використовувати більш економічний та місткий сучасний рухомий склад. Так, на лінії B у 2025 році очікується поява поїздів MI20.
При заміні прогонових будов застосовувався кільцевий кран із електричним приводом SGC-90 компанії Sarens, один з найбільших у світі.
Кран доставили з Індонезії до порту Руан, а потім автотранспортом у розібраному вигляді відправили до місця проведення робіт.
Складання крана заввишки 100 м і масою понад 4544 т зайняло шість тижнів. Установку крана було розпочато у квітні 2023 року та закінчено наприкінці червня.
Кран може переміщатися з кільцевої основи діаметром 35 м.
При монтажі використовувалися два допоміжні крани. Вантажопідйомність одного з них дорівнює 900 т, довжина стріли - 78 м, у другого крана ці показники становлять відповідно 135 т та 70 м.
Кран SGC-90 буде повністю демонтований у вересні.
Цікаво про будівництво: у Харкові запрацював новий завод з випуску металочерепиці
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.