Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.383 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.317 |
USD | 39.300 | 39.799 | 39.383 |
EUR | 42.200 | 42.720 | 42.317 |
Почалася виливка бетонних конструкцій тунелю Фемарнбельта: данський підрядник проекту Femern A/S оголосив про завершення роботи з виливку перших 24 метрів майбутнього 18-кілометрового підводного тунелю, який зв'яже Данію і Німеччину по дну Балтійського моря.
Про це пише Railway Gazette.
Усього мають відлити 89 секцій тунелю, 79 з них є стандартними секціями завдовжки 217 метрів та вагою 73,5 тис. тонн. Кожна така секція виготовляється з дев'яти елементів завдовжки 24 метри. Таким чином, відлитий елемент - це перший із 711.
Відлиття бетонних конструкцій здійснюється на найбільшому у світі заводі залізобетонних виробів у Рєдбихавні, побудованому Femern спеціально для потреб проекту.
В Польщі відкрили найдовший підводний тунель в країні (ФОТО)
Будівництво зайняло близько двох із половиною років.
Днопоглиблювальні роботи ведуться паралельно і вже наближаються до завершення. Згідно з повідомленням Femern, вони завершені вже на 90%, і компанія готується розпочати укладання тунелю вже наступного року.
Будівництво Фемарнбельтського тунелю - який стане найдовшим залізничним та автомобільним тунелем у світі - планується завершити у 2029 році.
Тунель зв'яже Редбіхаун на данському острові Лолланд і Путтгарден на півночі Німеччини.
Інноваційна технологія прискореного зведення бетонних конструкцій (ВІДЕО)
Через тунель проходитиме автомагістраль із двома двосмуговими полотнами та залізниця із двома електрифікованими шляхами, розрахованими на рух зі швидкістю до 200 км/год.
У 2015 році загальна вартість проекту оцінювалася в 55 млрд данських крон (близько 9 млрд доларів).
Цікаво про будівництво: чим небезпечна мікробіологічна корозія і як захистити від неї бетон
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal