Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Парламент Молдови ратифікував Угоду про будівництво автомобільного мосту через річку Дністер у районі міст Косеуці-Ямпіль.
Про це пише Рublika.
Міністр інфраструктури та регіонального розвитку Молдови Андрій Спину заявив, що, згідно з дослідженнями, цим мостом зможе щодня користуватися приблизно 4600 пасажирських і вантажних транспортних засобів, а до 2041 року їх кількість може досягти 10 200 на добу.
"Це означає більше мобільності, більше розвитку торгівлі та економіки на обох берегах Дністра. Ідея будівництва цього мосту була започаткована Сорокською районною радою та владою регіону Вініта ще у 2012 році. За трохи більше 10 років ми доклали необхідних зусиль і за короткий проміжок часу досягли підписання та ратифікації угоди", - зазначив чиновник.
Нагадаємо, угоду про будівництво прикордонного мостового переходу через Дністер 12 червня 2023 року підписали віце-прем’єр-міністр з відновлення України - мністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков та вже екс-міністр інфраструктури та регіонального розвитку Молдови Лілія Дабіжа.
Ямпільський міст стане альтернативою паромній переправі на прикордонному переході "Ямпіль-Косеуць", яка не працює впродовж кількох років і вже давно не відповідала вимогам часу і реальним потребам жителів обох держав. Також міст дозволить розвантажити міжнародний пункт пропуску "Могилів-Подільський - Отач", через який проходить практично весь транспортний потік між Україною та Молдовою.
Загальна довжина мосту становить 1400 метрів. Штучна споруда матиме 2 смуги руху з тротуарами з обох сторін.
Проект мосту також враховує стандарти безбар’єрності, зокрема передбачено влаштування тротуарів з пониженням рівня бортового каменю в межах пішохідних переходів. Для орієнтування осіб з порушенням зору передбачені попереджувальні тактильні смуги.
Цікаво про будівництво: як будівельна галузь вплинула на ринок металопрокату
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.