Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Міністерство інфраструктури планує вже восени подати до Верховної Ради пакет законопроектів, необхідних для системних реформ автодорожньої галузі. Про це на брифінгу в Кабінеті Міністрів України 24 червня 2016 року повідомив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
«Цього року маємо рекордні 19 млрд на відновлення українських доріг. Вони були закладені ще Урядом А.Яценюка. Наше завдання - максимально ефективно їх використати. З цією метою ми розробляємо великий пакет реформи автодорожньої індустрії. Ми хочемо, щоб реформи мали системний характер. Восени ми плануємо подати пакет законопроектів до Верховної Ради і, сподіваюся, що народні обранці, які є активними учасниками наших нарад,їх підтримають. І ми вже у 2017 році вперше матимемо Дорожній фонд, який передбачатиме і гарантуватиме ритмічне фінансування галузі», - зазначив Володимир Омелян.
Вже наступного року Міністр інфраструктури України прогнозує початок будівництво нових автомагістралей: «Ми хочемо перейти до будівництва нових доріг в Україні вже у 2017 році. З цією метою у Нью-Йорку відбулася зустріч Прем’єр-міністра В.Гройсмана з представниками Світового банку. Вперше було досягнуто домовленість про створення стратегії розвитку автошляхів в Україні, а також про виділення додаткового кредитного фінансування з боку Світового банку. Ми сподіваємося, що в Укравтодорі нам вдасться підвищити вибірку міжнародних кредитних коштів і в нас буде належний рівень фінансування в наступному та подальшому роках», - наголосив Володимир Омелян.
Одним з ключових моментів, які впливатимуть на успіх реформ, Міністр вважає комплексний підхід до всіх аспектів проблеми. Так відновлення доріг не має сенсу без розвитку вагового контролю.
«Ми не зможемо говорити про якісні дороги, поки по них рухаються перенавантажені транспортні засоби. Для збереження доріг нам необхідні контрольні вагові комплекси. Їх наразі є всього 34 на всю Україну, з яких функціонує 24. Запланована закупівля ще 71 рухомого габаритно-вагового комплексу. В цілому ж, за три місяці вже перевірено близько 90 000 транспортних засобів. З них виявили порушень у 10 000, накладено штрафних санкцій, в тому числі за перевантаження, на 15 млн грн. З них вже 3 000 000 млн грн сплачено до Держбюджету», - повідомив Голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк.
Міністерство інфраструктури та Укртрансбезпека планують і надалі розвивати систему вагового контролю, зокрема, впроваджуючи автоматичні вагові комплекси та системи вагового контролю у портах.
«У планах є створення мобільного та дистанційного контролю для фіксації перевантажених транспортних засобів без зупинки. Ці дані повинні автоматично передаватися в базу, щоб наші працівники на пересувних комплексах могли здійснити зупинку відповідного транспортного засобу», - розповів Михайло Ноняк.
Міністр інфраструктури України В.Омелян зі свого боку зазначив: «Є домовленість з міжнародними фінансовими організаціями про те, що будівництво нових доріг передбачатиме встановлення автоматичних вагових комплексів. Крім того, ми вводимо ваговий контроль у портах. Є домовленості з приватними операторами, котрі за свої кошти будуть встановлювати вагові контрольні комплекси на в’їздах у порт».
Джерело: Міністерство інфраструктури України
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.