Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.515 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.364 |
USD | 39.500 | 39.830 | 39.515 |
EUR | 42.070 | 42.700 | 42.364 |
"Укрзалізниця" пропонує повністю змінити систему тарифоутворення, яка функціонувала останні 25 років. Запропоновані зміни покликані спростити існуючі правила, повністю відмовитись від чинного Збірника тарифів на перевезення вантажів, заявив голова правління товариства Олександр Камишін під час засідання Експортного офісу при "Укрзалізниці".
Згідно з ініціативою пропонується скоротити кількість схем базових ставок з існуючих 29 до однієї.
Зруйновано понад 74 тисячі житлових будинків: стало відомо коли в запустять Фонд відновлення України
У наявній схемі враховувати лише відстань перевезення, масу вантажу, особливості перевезення та маршрутизацію. Також ініціатива пропонує скоротити кількість коефіцієнтів з існуючих 15 до одного.
Орім цього, пропонується скоротити кількість додаткових зборів та окремих плат, які повинен сплачувати відправник.
Замість 38 зборів, встановлених чинним Збірником, пропонується залишити всього 6. Окрему плату пропонується залишити лише за спеціальні перевезення та послуги з охорони.
Окрім зміни підходу до тарифоутворення, "Укрзалізниця" також пропонує вирівняти класи вантажних перевезень та встановити єдиний тариф на перевезення порожніх вагонів.
Українці отримають віртуальні гроші на придбання житла, замість зруйнованого
Діюча система тарифоутворення функціонує з 1997 року, а останні корективи до неї вносилися у 2008 році.
Відзначимо, що нова ініціатива УЗ може нести в собі ризики прихованого підвищення тарифів на вантажні перевезення. Адже, згідно з презентацією компанії, після тарифних новацій може здорожчати, наприклад, транспортування руди, вугілля, щебеню, цементу та темних нафтопродуктів.
Цікаво про ремонти: дізнайтесь про переваги нової антикорозійної емалі ТМ BAYRIS
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal