РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.774 EUR: 49.101
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.774
EUR 40.000 41.000 49.101
USD 41.500 42.010 41.774
EUR 48.800 49.490 49.101
Новость

Бізнес закликає запровадити мораторій на підвищення залізничних тарифів під час воєнного стану

Цементники констатують, що реальної дискусії між бізнесом та УЗ щодо підвищення тарифів не відбулося
1342
08 июля 2022 г.


Підвищення тарифів на 
залізничні вантажоперевезення


Асоціації українських виробників закликають Міністерство інфраструктури України запровадити мораторій на підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення на період воєнного стану та на 6 місяців після його припинення.

На прес-конференції в Києві 7 липня вантажовідправники відзначили, що УЗ, підвищуючи тарифи на 70%, не врахувала в інфраструктурній складовій перевезення транспортування сировини, вугілля, наповнювачів і не включила тарифну відстань, через що собівартість кінцевої продукції збільшиться значніше, ніж у прогнозі перевізника.

"Вплив на собівартість кінцевого продукту буде значно вищим, ніж представила УЗ. На прикладі цементу: для нас основна сировина - це вапняк, і там найвищий показник, 55%. Інші галузі потрапили у значення 0-13%", - заявила виконавчий директор профільної асоціації.

"Реальної дискусії між відправниками вантажу та перевізником про компромісне рішення щодо підвищення тарифів не відбулося - нас просто поставили перед фактом. Коли "Укрзалізниця" оголосила про обговорення підвищення тарифів на 70%, наказ про підвищення вже був підписаний. У нас же були конкретні пропозиції: ввести мораторій на період військового стану та 6 місяців після підвищення тарифів у межах України, та всі супутні послуги", - відзначила експерт.

Як зазначив представник Української асоціації вапнякової промисловості, рішення про підвищення тарифів відчутно вдарить по ринку вапна, який вже зазнає значного зниження обсягів виробництва.

"До війни вартість доставки із заходу України до Дніпра була 400 грн за тонну, зараз 650 грн. За ціною виробника до 300 грн/т, споживач переплачує з 1 липня ще по 200-250 грн. Загалом виробництво вапна впало з довоєнних 1,2 млн тонн на місяць до 350 тис тонн у травні-червні. Рішення УЗ про підвищення тарифів ще сильніше вдарить по ринку, ми очікуємо на падіння ще на 30-40%", - повідомив він.

"З цим підвищенням тарифів логістика до порту Констанци в Румунії вже становить 180 дол. Ціна на завантажене судно становить близько 240 дол. за тонну. Таким чином, с/г виробнику потрібно продавати ячмінь з елеватора за 50-60 дол. Собівартість його вирощування - понад 160 дол. Він не отримає навіть третини від своїх витрат, тому жодної посівної компанії в серпні він не проводитиме. Це призведе до банкрутства більшості сільгоспвиробників", - додав голова профільної зернової асоціації.

Цікаво про ремонти: для чого потрібна, як вибрати та користуватися шпаклівкою для стін

Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal

Источник:
cfts
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
29 июня 2022 г.
1035
УЗ підвищує тарифи в оперативному порядку без належних консультацій з бізнесом...
03 февраля 2022 г.
4738
Приказ предусматривает, что в течение 10 лет будет постепенно уменьшаться предельный срок эксплуатац...
22 июля 2025 г.
2917
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2857
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2598
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
23 июля 2025 г.
6443
Ходять чутки, що там буде більше тисячі квартир...
24 июля 2025 г.
1753
Ви знали? Ця прихована проблема може зруйнувати конструкцію вашого даху...
Вчера
1553
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
22 июля 2025 г.
815
Вже в середу відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості за ...
18 июля 2025 г.
1708
Вже за тиждень відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості з...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!