Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
4 жовтня в Німеччині після 14 років будівництва було урочисто відкрито новий судновий підйомник в місті Нідерфінов. Завдяки споруді судна долатимуть перепад висот у 36 м на каналі Одер-Хафель.
Як пишуть німецькі ЗМІ, новий об’єкт має слугувати збільшенню вантажообігу на водному шляху між Берліном та польським портом Щецин на Балтиці.
У цьому ж місці ще в 1930-х роках було побудовано перший підйомник, який повноцінно функціонує і зараз. Однак новий судновий підйомник має значно більші габарити і, відповідно, зможе пропускати судна з більшим навантаженням.
Споруда має 55 м заввишки, 46 м завширшки. Довжина шлюзу 133 м (для порівняння, старий шлюз має довжину 82 м), новий резервуар важить 9850 т.
Будівництво нового суднового підйомника тривало 14 років замість запланованих 6, а інвестиції склали близько 520 млн євро замість первинних 285 млн євро.
Відзначається, що тепер окрім зерна та палива, на водному маршруті Одер-Хафель можна буде перевозити великогабаритні компоненти, такі як лопаті та ротори для вітрових турбін.
Цікаво про ремонти: дізнайтесь про переваги нової антикорозійної емалі ТМ BAYRIS
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal
Фото: Bernau live
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.