Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Дорожники запевнили, що повне перекриття руху по вулиці від Європейської площі до Бессарабського ринку під час виконання робіт не планується. Разом з тим на час виконання робіт передбачено перекриття руху в окремих кварталах. Таким чином, Хрещатик перекриватимуть частково на ділянках, де виконуватимуть поступові роботи.
Схеми організації руху та маршрути об’їзду під час перекриття будуть оприлюднені на офіційних ресурсах КМДА та “Київавтодору”.
Що планують відремонтувати
На головній вулиці столиці, згідно із проєктом капремонту, покладуть тришарове асфальтобетонне покриття, встановлять гранітні тротуари, облаштують нові велодоріжки, автоматичну систему поливу газонів, нову пластикову дорожню розмітку, тактильні елементи покриття та світлофори зі звуковими сигналами.
Також обіцяють встановити декоративні гранітні кулі, нові дорожні знаки, світлофори з відрахунком часу; замінити освітлення та водовідведення.
Підрядник також проведе капітальний ремонт двох підземних переходів: на розі Хрещатика та Прорізної та на Майдані Незалежності. Зелені зони будуть засіяні газонами. Також планують висадити 441 каштан.
Кому довірили Хрещатик
За результатами торгів “Київавтодор” вже уклав договір із підрядником з Туреччини ТОВ “Онур конструкцій інтернешнл”. Виконання робіт коштуватиме 739,5 млн грн. Компанія є дочірнім підприємством турецького будівельно-підрядного транспортно-торгово-промислового АТ “Онур Тааххют”, що здійснює будівництво і ремонт автошляхів та мостів в Україні.
Серед проєктів, які реалізувала компанія ТОВ “Онур конструкцій інтернешнл” є будівництво Великої Кільцевої дороги в Києві, реконструкція Житомирського аеропорту ім. Корольова, реконструкція трас Київ-Чоп та Київ – Одеса тощо.
Слід зазначити, що згідно з даними системи Prozorro, де опублікований тендер на відновлення Хрещатика, кінцевим строком вказано кінець 2023 року, а не 2022, як повідомив у відповіді на журналістський запит “Київавтодор”.
Интересно узнать: как снести старый дом
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.