РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Як вирішувати вічну проблему заторів у Києві

Підземні дороги та паркінги, розумні світлофори та заборони: що з цього може спрацювати в столиці?
1137
11 января 2022 г.


Затори у Києві


Згідно з загальносвітовим рейтингом, складеним сервісом TomTom Traffic Index, щороку кожен житель столиці проводить в автомобільних заторах сумарно аж 207 годин - це 8,5 діб підряд. Основною причиною стала любов киян до пересування на власному автотранспорті. 

Проблема в тому, що пропускної здатності міста на кількість автомобілів вже не вистачає. Київ розрахований на максимум 500 000 транспортних засобів, але на дороги виїжджає близько мільйона авто і ця кількість постійно зростає. Крім цього, ситуація складається так, що кияни живуть та відпочивають в одній частині міста, а працюють - в іншій, тож щодня мають їздити через місто з дому на роботу та назад, а це шалене навантаження на трафік. Здавалося б, можна пересісти на міський транспорт, але в порівнянні з європейськими столицями ми маємо недостатню кількість якісного муніципального транспорту. 


Яке рішення?


Інфраструктура під землею

У Мадриді майже половину однієї з основних артерій міста - 30-кілометрового шосе N30 - завели під землю. Це дозволило побудувати сквери та парки там, де раніше був асфальт. У Барселоні зовсім мало парковок на землі, більшість - під нею. Довгі тунелі прорив під історичними кварталами інвестор - проїзд на автомобілі по них платний, а гроші ділять між собою інвестор і місто. Вивільнений від паркування простір нагорі віддають пішоходам та велосипедистам.

А от в Амстердамі місто звільняють від автомобілів, будуючи паркінги на околицях міста. Якщо ви проживаєте у віддаленому районі, варто доїхати лише до такого паркінгу, а з нього - відразу в метро чи на трамвай, та ще й крокуючи зручним переходом. Ціна такого паркування, включаючи безкоштовний або пільговий квиток на проїзд в муніципальному транспорті, обійдеться у 6 разів дешевше, ніж паркування в центрі міста. Втім, для схожих паркінгів потрібне місце. Воно в нас є - такий паркінг обіцяли побудувати на метро "Житомирська" ще декілька років тому. Та й підземні паркінги в центрі міста потребуватимуть великих видатків з бюджету. 



Може, спрацюють заборони?

В Італії центр Риму заборонено відвідувати на своєму автомобілі всім, окрім тих, хто живе в цьому районі. У Лондоні, Римі та Стокгольмі муніципальна влада стягує фіксовану плату з автомобілістів за в'їзд до центральної частини міста. Такі заходи дозволили скоротити кількість машин у центрах мегаполісів на 15-25%. 

Жителі Пекіна не можуть користуватися особистим авто кожен день. Для кожного водія існує окремий день тижня, коли він може користуватися машиною, в залежності від останньої цифри номера. У понеділок, наприклад, можуть їздити тільки ті, чиї номери закінчуються на 1 і 5, у вівторок - на 2 і 6 і так далі. 

Такі норми, як в Італії, в Києві вже введені, але з іншою метою: у нас перекриті лише деякі пішохідні вулиці в центрі, на які можуть в'їхати лише ті автомобілі, власники яких мешкають на цій вулиці та не можуть дістатись будинку інакше. Така система є на Андріївському узвозі: металеві стовпчики можуть опускатись в рівень з асфальтом та звільняти проїзд. Проте створена вона була не для того, щоб звільнити вулицю від заторів, а щоб просто зробити її пішохідною. А от чи запрацює в нас така система, як у Китаї? 


"Розумні" світлофори, що аналізують трафік та підлаштовуються під нього

Інтелектуальні транспортно-регулювальні системи вже давно працюють у Нью-Йорку, Лондоні та навіть у Варшаві. Там роботою світлофорів керує штучний інтелект на основі аналізу даних від величезної кількості камер спостереження. Штучний інтелект вибирає з бібліотеки програм оптимальний сценарій роботи світлофорів, що відповідає поточній ситуації на кожній ділянці дороги. Щось схоже на цю систему працює і в Києві. 

В Україні кількість машин на дорогах також рахують камери, і в аналітичних центрах навіть знають, які перехрестя та в'їзди до міста перевантажені. У Києві працює 7975 регульованих світлофорів, більше 700 з яких підключено до автоматизованої системи управління дорожнім рухом. Залежно від завантаженості магістралей фахівці центру управління дорожнім рухом можуть включити на одному об'єкті до восьми різних планів координації, які відповідають ранковим, обіднім, вечірнім годинам пік та міжпіковим періодам. Така система називається "Зелена хвиля", і планувалось, що запровадження такого алгоритму раціоналізує автомобільний рух і збільшить пропускну можливість столичних доріг на 20-25%. 

Світлофори - найбільш вдалий вибір для Києва, оскільки встановити світлофори - дешевше та швидше, ніж побудувати підземні тунелі або парковки. Але він поки не працює в повній мірі.


Ще більше корисних рішень!

Є декілька способів, які допоможуть із комфортом дістатись пункту призначення, не потрапивши у затор. Для цього потрібно планувати поїздку та враховувати:

  • дні тижня - вечір п'ятниці, неділі та ранок понеділка стимулюють киян виїхати з міста або навпаки повернутися в нього. Тому виникнення дорожніх заторів на всіх в'їздах і виїздах практично неминуче;
  • погодні умови - дощ або сніг, погіршують і без того складну ситуацію, до того ж зростає ймовірність ДТП, особливо на вузьких вуличках;
  • місце своєї роботи - подумайте, чи так уже комфортно щодня витрачати години, щоб переїхати з одного берега на інший;
  • численні інтерактивні сервіси - деякі додатки для смартфонів відображають непрацюючі світлофори, аварії і дорожні роботи;
  • наступ / закінчення дачного сезону - цей час не даремно визнано найважчим для автомобілістів.;
  • комбінацію маршрутів - користуватися різними видами транспорту в різних частинах міста;
  • в період з 7.00 до 10.00 і з 17.00 до 19.00 на вулицях накопичується максимальна кількість транспорту. Варто трохи почекати, і магістралі стануть вільнішими.


Интересно узнать:
 в чем преимущества дизельных генераторов?

Источник:
rubryka
11 января 2022 г.
2363
В одному з будинків Києва досі залишився старовинний ліфт в центрі міста, розрахований на одного пас...
21 декабря 2021 г.
1467
Уряд на вчорашньому засіданні встановив мінімальні роздрібні ціни на пластикові пакети. Рішення всту...
02 декабря 2021 г.
1428
Минцифры упростило и сократило процесс. Теперь данные о недвижимости из госреестров можно получить в...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
621
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4876
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2055
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1359
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1452
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1731
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!