РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.155 EUR: 43.500
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.155
EUR 40.000 41.000 43.500
USD 42.050 42.600 42.155
EUR 43.500 44.240 43.500
Новость

Нью-Йорк представив нову стратегію оновлення вулиць міста. Як вони зміняться?

План передбачає розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури впродовж наступних п'яти років
1129
07 декабря 2021 г.
Фото: unsplash


Нова стратегія
перетворення вулиць


У Нью-Йорку опублікували план вулиць, який визначатиме розвиток автобусної, велосипедної та пішохідної інфраструктури протягом наступних п’яти років. Мастерплан допоможе місту реалізувати проєкти Vision Zero та забезпечити стійке, безпечне та «справедливе» пересування містом, пише Brooklyn Eagle.

Міністерство транспорту США розробило нову формулу, яка визначає пріоритетні галузі інвестування та надає пріоритет плануванню «бідніших» районів.

Згідно з планом, до 2026 року створять 112 кілометрів смуг для автобусів з фізичним захистом або відеоспостереженням (це майже вдвічі більше, ніж існує зараз), а також 2,5 тисячі інноваційних зупинок громадського транспорту. Міністерство планує зробити високоякісний екологічний громадський транспорт своїм головним пріоритетом.

Проєктом також передбачаються нові правила паркування, перепланування низки перехресть та переобладнання їх під зручності для пішоходів, використання громадського транспорту, скорочення викидів транспортних засобів та забезпечення доступу для людей з обмеженими можливостями.

План також включає інновації у переміщенні товарів: цей план переосмислить транспортування, щоб зменшити залежність від великих дизельних вантажівок.

«Ми намагатимемося краще використовувати воду, залізницю, дрібніші та екологічно чисті альтернативи. Справедливий розподіл ресурсів, безпека вулиць та скорочення викидів вуглекислого газу будуть спрямовувати зусилля зі створення розумніших методів управління вантажними перевезеннями», – йдеться в описі плану.

У місті розширять застосування камер, щоб фіксувати, зокрема, блокування велосипедних смуг, незаконні повороти, порушення правил паркування та навіть наявність негабаритних вантажівок тощо.

Планується побудувати 402 кілометри захищених велосипедних доріжок та зелені доріжки, які фізично відокремлені від автомобільного руху та можуть служити велосипедними магістралями. Міська влада визначить місця зі значним попитом на нові велодоріжки.

Пріоритет ефективності паркування: міністерство планує збільшити кількість місць для паркування в найбільш густонаселених районах міста.

Міністерство транспорту приділятиме пріоритетну увагу модернізації міської системи магістралей, яка або недостатньо використовується, або негативно позначається на екології. Воно вже виділило два мільйони доларів на вивчення негативних наслідків швидкісної автомагістралі Крос-Бронкс та можливих її покращень.

Місце влада впевнена, що цей «далекоглядний план змінить вулиці міста та покращить повсякденне життя його мешканців, зосередившись на справедливості та розстановці пріоритетів у спільнотах, які найбільше потребують цих переваг».

Читайте о новой серии сварочного оборудования от Paton
Источник:
hmarochos
07 декабря 2021 г.
1047
Столица Украины заняла 48 место среди лучших мировых стартап-экосистем по версии Global Startup Ecos...
07 декабря 2021 г.
1103
Орієнтовно тривалість робіт – грудень 2021 – січень 2022 року...
07 декабря 2021 г.
2846
Будівництво парку в Дарницькому районі почнуть будувати в наступному році...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5967
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3134
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3948
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
406
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
Сегодня
4453
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
20 декабря 2024 г.
1939
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2494
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1666
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2896
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
530
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!