Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Ремонт українських доріг набирає обертів. Минулого року в країні було відремонтовано та побудовано понад 4 тис. км доріг державного значення. Про це свідчать дані Державного агентства автомобільних доріг («Укравтодор»). Плани на цей рік ще масштабніші - близько 4,5 тис. км доріг державного значення.
В Україні понад 160 тис. км доріг загального користування. Вони діляться на дві великі групи: дороги державного значення та дороги місцевого значення. Доріг державного значення близько 40 тис. км і за них відповідає «Укравтодор» - це основні магістралі, що забезпечують комунікацію між областями, до обласних центрів, портів і весь транзит. Вони діляться на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Президентський проєкт «Велике будівництво» спрямований на ремонт таких доріг державного значення.
Траса Київ - Одеса
Траса Київ-Одеса завдовжки 420 км періодично ремонтується великими та маленькими ділянками. Вже закінчено ремонт від виїзду з Києва до Білої Церкви. Зараз будуються 2 розв'язки в Чабанах і на Віті-Поштовій. Минулого року закінчили роботи в кінці Київської області та частині Черкаської області. Далі в принципі маршрут проїзний. В Одеській області закінчили великий об'єкт - міст через Хаджибейський лиман. Це було єдине вузьке місце або bottle neck, зараз зробили 6 смуг і можна проїжджати без обмежень.
Крім того, за словами експерта, цього року також почнеться капітальний ремонт дороги М-05 Київ-Одеса в Одеській області. Під це вже було підписано кредитну угоду з Європейським банком реконструкції та розвитку та Європейським інвестиційним банком на загальну суму 900 млн євро.
Траса Київ - Бориспіль - Харків
За словами експерта, до Полтави ми вже маємо 1 категорію (з дозволеною швидкістю 110 км/год). У 2019-му закінчили останні «вузькі місця» в районах сіл Покровська Багачка та Красногорівка. У Полтаві відремонтована розбита дорога через місто, введена в експлуатацію перша черга обходу. У планах середньої перспективи «Укравтодору» є будівництво другої черги.
Від Полтави до кордону з Харківською областю зараз йде активне будівництво. «Укравтодор» обіцяє закінчити проєкт до кінця року і на цій ділянці теж буде дорога першої категорії. Залишається стара невідремонтована ділянка від Валок до Харкова. Але, наскільки я знаю, зараз теж йдуть переговори про те, щоб профінансувати це в рахунок якогось кредитного договору з міжнародним банком.
Траса Київ - Львів
Від виїзду з Києва до Рівного у нас йде швидкісне шосе. Проблемною ділянкою залишається обхід Житомира. Є в планах від Рівного до Львова теж робити дорогу 1 категорії. Зараз там по всій довжині 2 смуги, є напрацювання, щоб довести цю дорогу до 4 смуг. Це дозволить збільшити швидкість і комерційну ефективність, оскільки знижується витрата палива та економиться час. Сьогодні якщо ви їдете на Львів, то вам доводиться їхати через центр міста Дубно. Але вже підписаний контракт на фінансування будівництва першої черги обходу Дубно. Тобто в найближчій перспективі є плани, щоб довести поїздку Київ-Львів повністю до 1 категорії зі швидкістю 110 км/год.
Активні ремонтні роботи зараз ведуться практично в кожній області, зазначає експерт. Водночас важливим залишається питання збереження та належного використання доріг. В Україні залишаються великі проблеми з перевантаженням вантажного транспорту, який надає руйнівний вплив на дорожнє покриття. Навіть були випадки, коли дорога псувалася після двох-трьох років експлуатації (середній термін гарантії на дорожні роботи 7-9 років). За цих обставин компанія-підрядник вигравала в суді, оскільки Укртрансбезпека не здійснювала ваговий контроль.
Читайте також: як заощадити на опаленні приватного будинку?
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.