Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Збільшення загальної вартості реконструкції Шулявського мостового переходу зумовлено, зокрема, необхідністю реконструювати прилеглі вулиці і вулиці, якими здійснюються шляхи об’їзду, та ще низкою факторів. Нагадаємо вартість реконструкції збільшилась з 1,05 млрд грн до 1,99 млрд грн.
Про це повідомляє КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва”.
Так, на підприємстві пояснили, що у загальну кошторисну вартість об’єкта увійшла реконструкція прилеглих вулиць, оскільки вони наразі не відповідають чинним в Україні нормам. Тож виникла необхідність у проведенні низки робіт – розширенні вулиць, влаштуванні дощової каналізації та інших мереж.
Окрім того, реконструкція передбачає додаткові обсяги робіт із улаштування ліфтів у підземних переходах – зокрема, збільшення ліфтів із 2 до 4 шт. Оскільки із часу розроблення проекту реконструкції транспортної розв’язки у 2018 році, у дію вступили нові будівельні норми: ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”.
Також, враховуючи багаточисельні звернення громадськості та мешканців комплексу “Місце мрій”, у рамках реконструкції передбачено додаткові роботи із комплексного благоустрою прилеглої території.
Як пояснили у комунальному підприємстві, під час робіт із реконструкції транспортної розв’язки було збільшено кількість буронабивних паль зі 113 одиниць до 190. А для того, щоб уникнути тривалого перекриття руху на одному із найбільших транспортних вузлів Києва, на час виконання робіт із демонтажу аварійних конструкцій шляхопроводу і монтажу нових конструкцій, змінили звичайний спосіб виконання робіт, який передбачав закриття руху, на більш сучасний – за участю провідних європейських компаній.
А роботи із перевлаштування зовнішніх інженерних мереж (газопровід, водопостачання, каналізація, дощова каналізація, електропостачання, зовнішнє освітлення, зв’язок, контактна мережа, кабелів ТТУ тощо) виконувались під проспектом методами штольневої проходки та проколом.
У КМДА додали, що проект будівництва об’єкту “Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва (коригування)» пройшов комплексну державну експертизу, отримав експертний звіт ДП “Укрдержбудекспертиза” від 27.03.2020 року № 00-1296-19/ПБ та затверджений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.07.2121 №1630.
Нагадаємо, у КМДА знову переглянули вартість будівництва Шулявського шляхопроводу – в бік зростання.
Интересно узнать: как выбрать фильтр для горячей воды?
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.