РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.782 EUR: 48.981
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.782
EUR 40.000 41.000 48.981
USD 41.500 42.010 41.782
EUR 48.800 49.490 48.981
Новость

Укравтодор не проводитиме поточного середнього ремонту доріг

Тільки капітальний. Укравтодор відмовляється від звичної системи ремонтів
5475
16 июня 2021 г.


Тільки капітальний і
поточний ремонти 


На початку 2022 року набирає чинності ДСТУ 8747. Згідно з ним, вже з наступного року Служби автомобільних доріг у всіх нових дорожніх проєктах відмовляться від поточного середнього ремонту на користь капітального ремонту.

Про це повідомляє пресслужба відомства.

Таким чином, встановлюється лише 2 види ремонтів:

  • капітальний ремонт;
  • поточний ремонт.

Ті об’єкти, на яких вже розпочаті роботи, будуть закінчуватися у рамках поточного середнього ремонту.

Основна мережа доріг України побудована ще в радянські часи, у 70–80 роках. Якщо говорити про обсяги мережі - це 120 тисяч км доріг місцевого значення і близько 47 тис. км доріг державного значення.

Збудовані 50 років тому автошляхи не розраховані на сучасні транспортні навантаження. Мізерне фінансування належного експлуатаційного утримання та відсутність ремонту десятиліттями призвело до того, що більшість мережі є вкрай зношеною.

“З 2008-го, коли змінилися будівельні норми, мережа доріг не відновлювалася масово капітальним ремонтом. Замість нього широко застосовувався поточний середній ремонт. Якщо норматив від капітального ремонту вимагає обов’язкове укріплення основи дороги, то при поточному середньому це рішення залишається за замовником. З 2020 року нова команда Укравтодору посилила контроль за об’єктами поточного середнього ремонту. Зокрема, у понад 80 % випадків за структурою робіт його було наближено до рівня капітального ремонту. Вперше за роки незалежності кожен проєкт поточного середнього ремонту проходить Секцію 5 «Проєктування автомобільних доріг та мостів» Науково-технічної ради ДП «ДерждорНДІ» (найвищий щабель контролю проєктів, який погоджує конструктив, технічні рішення, які підрядники закладають у проєктно-кошторисну документацію)”, – повідомили в Укравтодорі.

Раніше погодження Секції 5 науково-дослідного інституту потребували лише проєкти будівництва, реконструкції чи капітального ремонту.

Обстеження CoST Ukraine підтверджують нагальність відмови від поточного середнього ремонту

“Навесні координатори CoST з різних областей провели обстеження відремонтованих доріг державного значення у низці областей. У рамках нього виявлено чимало пошкоджень на об’єктах, котрі не так давно були здані у експлуатацію, або ремонт на яких триває, та до якості якого є запитання. Зокрема, недоліки виявили у Закарпатській, Миколаївській, Сумській та Херсонській областях. Тріщини, колійність, перші вибоїни - ці дефекти задокументували представники CoST на дорогах територіального, регіонального та, навіть, національного значення. Служби автомобільних доріг у цих областях зобов’язали підрядників ліквідувати за свій кошт виявлені дефекти у межах гарантійного обслуговування, а якщо ділянка ще не здана у експлуатацію - терміново виправити виявлені недоліки”, – додали у відомстві.

Переважна більшість об’єктів, де виявлено дефекти - оновлювались за старими проєктами поточного середнього ремонту, де не передбачалось ані укріплення дорожньої основи, ані посилення несної здатності дороги в цілому.

  Цікаво про будівництво: 6 кроків до утепленої відмостки
Источник:
bigkyiv
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 июня 2021 г.
1093
Попередній рекорд вартості паркувального місця також встановили в Гонконгу...
15 июня 2021 г.
1206
Вражаючий хмарочос-сад у Нью-Йорку - це збалансована екосистема, яка об'єднує архітектуру та пр...
22 июля 2025 г.
2929
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2861
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2598
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
23 июля 2025 г.
6449
Ходять чутки, що там буде більше тисячі квартир...
24 июля 2025 г.
1769
Ви знали? Ця прихована проблема може зруйнувати конструкцію вашого даху...
25 июля 2025 г.
1573
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
22 июля 2025 г.
820
Вже в середу відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості за ...
18 июля 2025 г.
1729
Вже за тиждень відбудеться Business Club КБУ, присвячений аналітиці українського ринку нерухомості з...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!