Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
24.03.2016
Ринок будівельних сумішей переживає нелегкі часи. Однак, як стверджують провідні виробники, навіть у період жорстких економічних струсів цілком можливо відшукати ніші, які дозволять гідно пережити тимчасові труднощі.
Фахівці ПрАТ «Термінал-М» переконані, що нестабільна економічна ситуація в країні - час для переосмислення місця виробника на ринку і його подальшої політики. Тому одне із найпотужніших підприємств ПБГ «Ковальська» активно працює над розвитком дистриб’юторської мережі в Україні.
«Ми уважно вивчили ринок конкурентів, врахували їх недоліки і почали працювати над вдосконаленням власної стратегії виробництва та продажу будівельних сумішей. Одним із основних завдань стало ефективне розприділення наших територіальних менеджерів. Крім того, ми активно залучаємо до співпраці нових партнерів, намагаємося адаптувати продукцію для різних цінових сегментів», - зазначає Василь Немикін, директор ПрАТ «Термінал-М».
Наприклад, для приватного будівництва, виробники розширили лінійку продукції Мікс+. Цим довели, що клієнт може отримувати необхідний продукт більш оптимальний з точки зору ціни.
Рік тому, завод презентував оновлену лінійку водно-дисперсійних фарб і полімерних штукатурок ТМ Siltek. Фахівці підприємства оновили рецептури матеріалів, змінили дизайн етикеток. Обсяги продажів фарб і полімерних штукатурок виросли у 2015 році на 65%, в порівнянні з 2014 роком, і 2016 рік вже свідчить про стабільний приріст обсягу продажів цієї групи товарів. З’явилися і є продукти-лідери, які показали найшвидший розвиток: фасадна фарба на в’яжучому нового типу - Faсade Pro, декоративна штукатурка для фасадів та інтер'єрів - Decor Mosaic, інтер'єрна фарба - Top Latex, готова шпаклівка - Acryl Finish, і акрилова гідроізоляція - Prooflex.
«Звичайно, ми прислухаємося до думки наших клієнтів і враховуємо їх побажання. На початку 2016 роки ми випустили інтер'єрні продукти в малій тарі: інтер'єрні фарби в тарі 0,9л і готову шпаклівку по 5 кг. Розробили ряд рекламних матеріалів: стенди зі зразками, буклети. Зараз розробляємо палітру відтінків Siltek Facade, де будуть представлені стійкі, довговічні кольори для фасадів», - інформує Катерина Лобинцева, керівник напрямку ВД матеріалів ТМ Siltek.
Вдосконалили фахівці і полімерні штукатурки «короїд» та «камінцеву», а також структурну фарбу Texturit. До весняного сезону планують представити новинки: інтер'єрну фарбу Prestige 5, з поліпшеними характеристиками стійкості до стирання, а також структурну фарбу для внутрішніх робіт, армовану волокном - Interior Fiber.
У 2016 році команда підприємства «Термінал-М» планує збільшити об’єми виробництва будівельних сумішей ТМ Siltek на 23% у порівнянні з минулим роком, та досягти рівня близько 97 тисяч тон продукції на рік.
Прес-служба Асоціації «Промислово-будівельна група «Ковальська»
Інформацію розміщено на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.