Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Будівництво Київської обхідної дороги буде здійснюватися за новим для України міжнародним форматом контрактів EPC+F.
Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.
"Верховна Рада України ухвалила законопроєкт №5309, який вносить правки до Закону України «Про публічні закупівлі». Тепер будівництво Київської обхідної дороги можна проводити за міжнародним форматом контрактів EPC+F. До цього в українському законодавстві подібних можливостей не було", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що EPC+F – це абревіатура з назв чотирьох етапів реалізації проєктів: проєктування - закупівля - будівництво - фінансування. Йдеться про те, що на конкурентних торгах підрядник визначатиметься не лише за ціновим критерієм, а й за умовами залучення фінансування. Тобто підрядник не лише проєктує та будує, але й забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт.
Високі кваліфікаційні вимоги до учасників та гарантовані умови фінансування мають стати вирішальним фактором, який дозволить залучити до будівництва Київської обхідної дороги визнаного у світі та досвідченого підрядника, якому довіряють міжнародні фінансові інституції.
"Масштабні інфраструктурні проєкти, на кшталт Київської обхідної дороги, потребують обсягів фінансування, які доволі важко залучити суто у рамках бюджетного процесу. Водночас відмовитись від їх реалізації - означає втратити важливі точки зростання для економіки України. Тому нові джерела фінансування у рамках EPC+F - це можливість виправити історичні помилки й реалізувати критично важливий для держави проєкт" - зауважив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Нагадаємо, заступник керівника Офісу Президента, координатор програми "Велике будівництво" Кирило Тимошенко раніше розповів, що будівництво Київської обхідної дороги розпочнеться у 2021 році. Навколо столиці планують створити 150-кілометрове транспортне кільце, яке з'єднає основні траси і виведе з міста транзитний транспорт.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.