Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Virgin Hyperloop збудувала у пустелі на північ від Лас-Вегаса перший тунель для супершвидких поїздок. Компанія запланувала запустити комерційний транспорт з надшвидких капсул у 2027 році, які долатимуть швидкість до 750 миль на годину (1200 км/год) через вакуумні тунелі з використанням магнітної левітації.
«Це буде схоже на літак при зльоті, коли ви наберете швидкість», – сказав співзасновник і головний виконавчий директор Джош Гігель.
Капсули розраховані на 28 пасажирів і можуть бути адаптовані для роботи на великі і короткі відстані, а також для перевезення вантажів.
Хоча проєкт все ще знаходиться на ранній стадії, Гігель прогнозує початок комерційних операцій вже у 2027 році.
Агентство зазначає, що сама по собі ідея створення трубопровідного пасажирського транспорту не нова, вперше про таку можливість вчені міркували ще на початку двадцятого століття. Вчений-ракетобудівник Роберт Годдард висунув цю ідею на початку 1900-х років. Франція намагалася розробити Aerotrain в 1960-х і 1970-х роках, але відсутність фінансування вбила проєкт.
Підприємець Ілон Маск знову викликав інтерес до цієї ідеї у 2013 році, описавши, як буде працювати сучасна система. Гігель на той момент працював в SpaceX Маска. Він розповів, що тоді необхідні батареї, силова електроніка і деякі датчики були не зовсім готові, зараз ситуація змінилась.
Для початку Virgin Hyperloop планує розвивати пасажирські маршрути з використанням нового транспорту в Індії, де транспортна система перевантажена, і в Саудівській Аравії, де відсутня інфраструктура.
Цікаво про будівництво: в яких випадках потрібно утеплювати цоколь, коли і як це правильно робити
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.