Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
У рамках "Великого будівництва" фахівцям доводиться вдаватись до різних технологій, аби збудувати дорогу. Зокрема, у гірському Закарпатті для цього розбирають скелю.
Як зазначив перший заступник голови Закарпатської ОДА Мирослав Білецький, це роблять для того, щоб розширити проїжджу частину. Робота триває у межах автодороги Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Львів.
Скелю розбирають у селі Костилівка Рахівського району.
"Протяжність гори складає 130 метрів, а складність робіт полягає у тому, що майже весь об'єм, який слід вивезти – це тверда скельна порода", – пояснив Білецький.
Таку технологію використовують у роботі не вперше. Однак, за словами заступника, на попередній горі було більше ґрунту. Водночас на цій – лише каміння, що ускладнює роботу.
"Завдяки цим роботам підрядник зможе розширити дорожнє полотно до 8 метрів", – зауважив Білецький.
Довідка. Н-09 – найдовша дорога на території Закарпатської області протяжністю 209 кілометрів.
Цікаво про будівництво: в яких випадках потрібно утеплювати цоколь, коли і як це правильно робити
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.