Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Комунальна корпорація «Київавтодор» вже розпочала дорожній сезон. Мер столиці Віталій Кличко пообіцяв полагодити дороги і мости, що не бачили оновлення по 40-50 років. Тим часом «Укравтодор» обіцяє відремонтувати Запорізький міст до Дня Незалежності України.
Столичний Петрівський залізничний міст побудували у 1945 році, а останній ремонт робили ще у 2005-му. Трішки «молодшим» є Дарницький залізничний міст – 1949 рік, однак відтоді його жодного разу не реконструювали. Крюківський залізнично-автомобільний міст відкрили 149 років тому, але під час Другої світової війни його знищили. А після війни, 21 грудня 1949 року міст через Дніпро був відбудований та введений в експлуатацію, востаннє його оновлювали у 2007-му.
Будують з 2012 року: міст-довгобуд в Херсоні відкриють до Дня Незалежності, але потрібно ще 350 мільйонів (ФОТО)
Через Дніпро ще пролягає Мерефо-Херсонський залізничний міст, який побудували у 1951 році. Уже наступного року звели І та ІІ автомобільно-залізничні мости Преображенського у Запоріжжі – досі жоден з цих мостів не оновлювали.
А от міст Патона у Києві відновлювали у 2004-му (побудували в 1953 році). У Херсоні в 1954 році звели Антонівський залізничний міст, який за 66 років так і не реконструювали. Більше пощастило Амурському залізнично-автомобільному мосту, який у 2002 році капітально відремонтували за 18 млн грн.
Ще два мости у Дніпрі відновили у 2019 році – Центральний та Кайдацький. Тоді на оновлення шляхопроводів витратили 409 млн грн. Більше капітальних ремонтів на старих мостах України не проводили.
Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.