Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.637 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.299 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.637 |
EUR | 42.250 | 42.730 | 42.299 |
Комунальна корпорація «Київавтодор» вже розпочала дорожній сезон. Мер столиці Віталій Кличко пообіцяв полагодити дороги і мости, що не бачили оновлення по 40-50 років. Тим часом «Укравтодор» обіцяє відремонтувати Запорізький міст до Дня Незалежності України.
Столичний Петрівський залізничний міст побудували у 1945 році, а останній ремонт робили ще у 2005-му. Трішки «молодшим» є Дарницький залізничний міст – 1949 рік, однак відтоді його жодного разу не реконструювали. Крюківський залізнично-автомобільний міст відкрили 149 років тому, але під час Другої світової війни його знищили. А після війни, 21 грудня 1949 року міст через Дніпро був відбудований та введений в експлуатацію, востаннє його оновлювали у 2007-му.
Будують з 2012 року: міст-довгобуд в Херсоні відкриють до Дня Незалежності, але потрібно ще 350 мільйонів (ФОТО)
Через Дніпро ще пролягає Мерефо-Херсонський залізничний міст, який побудували у 1951 році. Уже наступного року звели І та ІІ автомобільно-залізничні мости Преображенського у Запоріжжі – досі жоден з цих мостів не оновлювали.
А от міст Патона у Києві відновлювали у 2004-му (побудували в 1953 році). У Херсоні в 1954 році звели Антонівський залізничний міст, який за 66 років так і не реконструювали. Більше пощастило Амурському залізнично-автомобільному мосту, який у 2002 році капітально відремонтували за 18 млн грн.
Ще два мости у Дніпрі відновили у 2019 році – Центральний та Кайдацький. Тоді на оновлення шляхопроводів витратили 409 млн грн. Більше капітальних ремонтів на старих мостах України не проводили.
Строительство моста в Запорожье: идет подготовка к важному этапу работ (ФОТО, ВИДЕО)
Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення