Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Першу чергу мостопереходу-довгобуду в Херсоні, який Президент України дав завдання відкрити до 1 травня 2021 року, здадуть цьогоріч до Дня Незалежності України.
Про це на брифінгу в Херсоні заявив ексголова Херсонської ОДА, генеральний директор ДК «Укроборонпром» Юрій Гусєв, що продовжує курувати проєкт.
«Сьогодні ми з «десантом» Верховної Ради відвідуємо об’єкт, який Президент України доручив до травня місяця завершити. На жаль, сьогодні ми можемо сказати, що через певні обставини у травні завершені роботи, як я це обіцяв Президенту, не будуть. Президент тримає на постійному контролі цей об’єкт… він доручив за будь-яких обставин забезпечити завершення і проїзд по мосту до Дня Незалежності», - сказав Гусєв.
На цей інфраструктурний об’єкт також прибули народні депутати України Давид Арахамія, Олександр Завітневич та Володимир Іванов. За словами Гусєва, вони обговорили потребу у додатковому фінансуванні для будівництва мостопереходу. Він зазначив, що наразі розглядається питання на рівні уряду про виділення додаткових коштів на об’єкти, що визначені пріоритетними, – мостоперехід у Херсоні серед цих об’єктів.
Як пояснив голова Херсонської ОДА Сергій Козир, перенесення відкриття першої черги мостопереходу пов’язано з трьома важливими факторами: прийняттям нового технічного рішення через ймовірність просідання насипу, затримками з надходженням коштів у 2020 році – фізично гроші надійшли лише 3 листопада, також "випали" 24 дні через те, що технагляд не давав дозволи на виконання бетонних робіт через сильні морози.
Козир запевнив, що навіть за умови ненадходження додаткових коштів міст буде функціонувати в обидві сторони і його запустять до Дня Незалежності у 2021 році, але лише по одній полосі руху в обидві сторони.
«Будуть додаткові кошти – буде, як і планували, по дві полоси руху в кожну сторону. Йдеться про 350 млн грн», - зазначив Козир.
На сьогодні, за його словами, витрачено 210 млн з 300 млн, що були виділені у 2020 році після візиту на Херсонщину Президента у серпні минулого року.
Друга і третя черги мостопереходу передбачають будівництво так званих «підков», що дозволять організувати автомобільну розв’язку у цьому районі.
Реалізацію проєкту розпочато у 2012 році після розроблення проєктної документації з будівництва шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул. Залаегерсег у м. Херсоні з вартістю 211778,234 тис. грн. Будівельні роботи розпочато у грудні 2012 року.
У серпні 2014 року тодішній голова Херсонської ОДА Юрій Одарченко заявив, що слідство щодо можливого розкрадання на будівництві мостопереходу загальмувалось, субпідрядник стверджував, що частина матеріалів, які мали бути використані на мостопереході, – у Донецьку. У 2017 році будівництво мостопереходу відновили, влада обіцяла до кінця 2018-го завершити першу чергу проєкту. Проте тодішньому керівництву ОДА закидали звинувачення щодо непрозорості використання коштів.
Під час робочої поїздки у Херсонську область у серпні 2020 року Президент Володимир Зеленський відвідав довгобуд та поставив завдання закінчити першу чергу будівництва до 1 травня 2021 року.
Верховна Рада України внесла зміни до Державного бюджету на 2020 рік, якими передбачено фінансування будівництва мостопереходу у розмірі 300 млн грн.
Призначений на посаду генерального директора Укроборонпрому ексголова Херсонської ОДА Юрій Гусєв заявив, що продовжить координувати завершення будівництва мостопереходу у Херсоні.
7 грудня 2020 року під час брифінгу на будівельному майданчику першої черги мостопереходу, що з'єднає мікрорайони ХБК – Таврійський, Козир заявив, що на закінчення першої черги довгобуду – мостопереходу у Херсоні - потрібно ще 400 млн грн.
У Херсонській облраді створили тимчасову контрольну комісію з вивчення ситуації, що склалася при здійсненні в обласному центрі будівництва шляхопроводу.
Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.