Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Продаж з подальшою орендою (sale-leaseback, скор. SLB) – це вид інвестиційної угоди, за якої об'єкт нерухомості після продажу залишається в продавця в довгостроковій оренді. В ЄС відомі оператори супермаркетів активно вдаються до подібних угод для отримання необхідних коштів для розвитку.
Міжнародна консалтингова компанія спільно з групою експертів з управління активами впроваджує нову для українського ринку концепцію фінансування, для чого створюється спеціальний інвестиційний фонд в Україні. Метою створення даного фонду є продаж зі зворотною орендою (sale-leaseback, скор. SLB) як ефективного та поширеного в світі інструменту фінансування в сфері рітейлу. Інвестиційний фонд купує в операторів-власників на умовах зворотної оренди діючі сучасні супермаркети, які розташовані в окремих будівлях.
Дотримуючись стандартів SLB угод, торговельні площі передаються оператору назад в оренду на ринкових умовах на період від 10 до 15 років. Оператор несе повну відповідальність за технічний стан орендованого приміщення та забезпечує страхування об'єкта оренди. Це дозволяє фонду гарантувати захищений, постійний і передбачуваний дохід, який спільно з ростом ринкової вартості активів робить фонд привабливим і надійним інструментом для приватних та інституційних інвесторів.
Як працює sale-leaseback і що гарантує фонд мережам супермаркетів:
«Інтерес у Європі до SLB угод зростає, незважаючи на глобальні виклики Covid-19. Такі світові бренди як Carrefour і Casino у Франції, Sainsbury у Великобританії провели в останні кілька років низку угод зворотної оренди, які дозволили їм значно поліпшити свої фінансові показники й отримати необхідні кошти для експансії», – розповів керуючий директор консалтингової компанії.
Додатковим аргументом на користь привабливості сек'юритизації SLB операцій в Україні є недостатній рівень розвитку місцевого ринку боргового фінансування, що гальмує розвиток галузі, яка має величезний потенціал для розширення.
На думку експерта, український продуктовий рітейл давно вийшов на європейський рівень, а в низці прикладів показує більш високі результати, ніж роздрібні мережі в ЄС. Водночас, через обмежене доступне довгострокове фінансування девелопменту українські торговельні мережі часто не можуть належним чином проінвестувати заплановані розширення і SLB фонд в корені міняє цю ситуацію.
Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.