Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Київська обласна рада затвердила Програму розвитку автомобільних доріг 2020-2022, визначивши, які дороги та за які кошти будуватимуться та ремонтуватимуться в столичному регіоні. У Департаменті регіонального розвитку (ДРР) КОДА обіцяють зосередитися на масштабних проєктах, капремонті та експлуатаційному утриманні. Чимало комунальних доріг цьогоріч вийдуть з-під відповідальності області, адже в рамках децентралізації нині це відповідальність громад.
24 грудня 2020 року Київська обласна рада 8 скликання на першій сесії прийняла рішення № 029-01-VІІІ “Про внесення змін до Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки”. Проєкт Програми був розроблений та опублікований Київською ОДА ще 8 жовтня 2020 року (розпорядження № 563).
Плани
Так, прийнятий обласною радою проєкт Програми передбачає, що витрати на її виконання (обсяг фінансування) складатимуть:
або 3 млрд 489 млн 294 тис. 651 гривня всього на 2020-2022 роки, з яких 3 млрд 313 млн 764 тис. 438 гривень – кошти субвенції з державного бюджету.
Подешевшала вартість робіт: якщо ще у жовтні середня вартість 1 кв. м будівництва дороги чи вулиці на 2021 рік становила 536 гривень, станом на грудень вона складе 405 гривень. Середня вартість експлуатаційного утримання 1 км становила 71,6 тис. гривень, у грудні – 55,01 тис. гривень.
Витрати у 2020 році
У розділі Програми про “Напрями діяльності та заходи” вказано, який обсяг робіт було виконано та на яку суму, і які суми планується витратити за відповідними напрямами на цей та наступний рік з яких бюджетів.
Автомобільний міст в Молдову побудують виключно за рахунок України
Зокрема, у 2020 році винятково за кошти субвенції з державного бюджету зробили:
На поточний середній ремонт 46,37 км автодоріг – 146 млн 216 тис. 854 гривень. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг обійшлося у 238 637,116 тис. гривень, у т.ч.:
На будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (капремонт – 45,34 кв. км, реконструкція – 2 750 кв. м) витрачено у 2020 році 231 млн 86 тис. 168 гривень.
Усі ці суми – витрати також виключно з держбюджету.
Дані про протяжність/кількість об’єктів, утім, не були включені в останню редакцію і лишилися виключно в жовтневому проєкті КОДА.
Плани на 2021 рік
За даними департаменту регіонального розвитку, протягом 2021 року передбачається виконати наступні заходи, а саме за рахунок субвенції 2021 року:
За словами голови Київської облдержадміністрації Василя Володіна, цьогоріч планують сфокусуватись на якості та маштабних проєктах:
"Щодня сотні тисяч мешканців Київщини їдуть на роботу, чи у справах. Будується нове житло, розвивається інфраструктура. Як обласна влада ми дбаємо про транспортний комфорт для людей. Нові та якісно відремонтовані дороги сприятимуть цьому".
Нині Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації формуються переліки об’єктів ремонтних робіт за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у 2021 році, а також обсягу невикористаних коштів субвенції минулих років.
У ДРР тим часом пояснюють: не дивлячись на те, що програму було затверджено на сесії, перелік об’єктів капремонту, будівництва, поточного ремонту та інше досі формується, а пріоритети визначаються просто зараз.
“Програму розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки затверджено, але станом на сьогодні говорити про вичерпний перелік об’єктів в рамках Програми зарано. Наразі триває формування такого переліку.
Варто зазначити, що цьогоріч джерелом фінансового забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування, доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах будуть кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Які наразі не відображені в повному обсязі в Програмі. У фокусі затвердженої Програми будуть, насамперед, дороги, балансоутримувачем яких є Департамент регіонального розвитку. І в планах Департаменту зосередились на ремонтних та будівельних роботах на цих об’єктах. Дороги – це і робочі місця, і податки, і комфорт жителів. Тому цей рік не про кількість, а про якість”, – прокоментували у Департаменті регіонального розвитку КОДА.
8 дней теряем в пробках: Киев занял 7 место в рейтинге городов с самыми большими пробками мира
Слід нагадати, що у 2020 році левову частку витрат на будівництво доріг узяв на себе держбюджет: більша частина робіт з будівництва чи капремонту доріг регіонального та місцевого значення виконувалися у рамках програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво”.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.