Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Державне агентство автомобільних доріг України отримало кредит від ЄБРР на 450 млн євро під зобов’язання вдосконалити системи закупівель і посилити механізми внутрішнього контролю, політик і процедур запобігання хабарництву та корупції, повідомили в Укравтодорі.
Кошти кредиту будуть використані для фінансування реконструкції ділянок автошляху M05 Київ-Одеса та будівництва нового північного обходу навколо Львова. Обидва автошляхи входять до Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T) і мають стратегічне значення для внутрішнього та міжнародного транспортного сполучення України, зокрема з ЄС.
Фінансування ЄБРР складатиметься з трьох траншів.
Транші I та III на загальну суму 290 млн євро будуть використані для реконструкції 275 км автошляху M05 Київ-Одеса. Цей автошлях є частиною IX коридору ТEN-T, що забезпечує критично важливе сполучення між Північною та Південною Європою.
Транш ІІ розміром 160 млн євро буде використаний для фінансування будівництва 24-кілометрової північної ділянки кільцевої об'їзної дороги навколо Львова. Через Львів проходять чотири міжнародні автошляхи, два з яких є частинами коридорів ТEN-T ІІI (Брюссель-Київ) та V (Венеція-Київ) .
З коштів ЄБРР також буде профінансовано стратегічну оцінку дорожньої безпеки в масштабах національної мережі автодоріг з метою визначення та пріоритизації найбільш небезпечних ділянок для подальшої реалізації відповідних заходів пом’якшення ризиків. Частина коштів буде використана для впровадження систем управління впливами важкого транспорту.
«Цей проєкт став найбільшим за час співпраці Укравтодору з ЄБРР за останні 10 років», - зазначив голова Укравтодору Олександр Кубраков.
ЄБРР є найбільшим інституційним інвестором в Україні. Банк уже взяв на себе зобов’язання щодо надання майже 14,5 млрд євро у рамках 486 проектів по всій країні.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.