РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.662 EUR: 48.324
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.662
EUR 40.000 41.000 48.324
USD 41.400 41.831 41.662
EUR 48.300 49.000 48.324
Новость

Вартість ремонту доріг зросла вдвічі, а матеріали майже не подорожчали: як це можливо?

Середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році.
2562
06 декабря 2020 г.



Як змінилась вартість
ремонту доріг


Виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов заявив, що середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році. При цьому вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася. 

Згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, середня вартість 1 км нового будівництва в 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+ 4%).

«У той же час поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання і обсягами проведення робіт. Крім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, в тому числі – зміцнення основи», – заявив Абрамов.



Також CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.

Зокрема, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 000 гривень; емульсії бітумної – впала на 8% і становила 14 700 гривень; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і становила 17 000 гривень; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і становила 2 600 гривень; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і становила 3 400 гривень.

«Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується воно з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проєкт в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років», – сказав Абрамов.

«Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так», – прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при «Укравтодорі» Олександра Азархіна.



Цікаво про будівництво: раніше ми писали яка сучасна покрівля має максимальну екооцінку

 

Источник:
mind
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
03 декабря 2020 г.
944
У січні-жовтні цього року чистий приплив прямих іноземних інвестицій оцінено в 2...
03 декабря 2020 г.
950
Верховна Рада схвалила проєкт закону, який відкладає запровадження РРО  для більшості категорій...
03 декабря 2020 г.
1143
Рада ратифікувала угоду з Німеччиною щодо будівництва житла для переселенців...
16 июня 2025 г.
2765
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2549
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3005
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Сегодня
6949
Корпус судна оздоблений металізованим монограмним візерунком Louis Vuitton, а з носа «корабля&...
25 июня 2025 г.
8777
Було реконструйовано мозаїки з понад 85 тисяч фрагментів плитки Nolla, вазони ручної роботи, перголи...
24 июня 2025 г.
4466
Проєкт показує, як можна використовувати залишки будматеріалів у просторі для міста. Він став т...
19 июня 2025 г.
2851
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
452
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3063
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!