РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Вартість ремонту доріг зросла вдвічі, а матеріали майже не подорожчали: як це можливо?

Середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році.
2465 06.12.2020 в 08:53



Як змінилась вартість
ремонту доріг


Виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов заявив, що середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році. При цьому вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася. 

Згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, середня вартість 1 км нового будівництва в 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+ 4%).

«У той же час поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання і обсягами проведення робіт. Крім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, в тому числі – зміцнення основи», – заявив Абрамов.



Також CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.

Зокрема, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 000 гривень; емульсії бітумної – впала на 8% і становила 14 700 гривень; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і становила 17 000 гривень; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і становила 2 600 гривень; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і становила 3 400 гривень.

«Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується воно з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проєкт в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років», – сказав Абрамов.

«Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так», – прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при «Укравтодорі» Олександра Азархіна.



Цікаво про будівництво: раніше ми писали яка сучасна покрівля має максимальну екооцінку

 

Источник: mind
 
 
Интересные новости:
03.12.2020
870
У січні-жовтні цього року чистий приплив прямих іноземних інвестицій оцінено в 2...
03.12.2020
876
Верховна Рада схвалила проєкт закону, який відкладає запровадження РРО  для більшості категорій...
03.12.2020
1057
Рада ратифікувала угоду з Німеччиною щодо будівництва житла для переселенців...
02.05.2024
2462
Підземні школи стануть освітньою платформою для дітей одразу декількох районів обласного центру, а&n...
02.05.2024
1340
На тлі високих темпів зростання закупівельних цін підприємства всіх секторів, що беруть участь в опи...
01.05.2024
2602
Найдорожчим є будівництво в столиці. Тут ціна за квадратний метр житла сягає показника 25 183 грн....