Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов заявив, що середня вартість 1 кілометра поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла до 11,194 млн грн – це на 91,6% більше, ніж у 2019 році. При цьому вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.
Згідно з інформацією публічного модуля аналітики ProZorro, середня вартість 1 км нового будівництва в 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+ 4%).
«У той же час поточний середній ремонт наблизився до капітального ремонту за якістю виконання і обсягами проведення робіт. Крім того, збільшилася вартість через збільшення набору робіт, в тому числі – зміцнення основи», – заявив Абрамов.
Також CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, що використовуються в дорожньому будівництві, у 2020 році практично не змінилася.
Зокрема, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і становила 13,9 000 гривень; емульсії бітумної – впала на 8% і становила 14 700 гривень; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і становила 17 000 гривень; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і становила 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і становила 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і становила 2 600 гривень; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і становила 3 400 гривень.
«Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується воно з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проєкт в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років», – сказав Абрамов.
«Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар'єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так», – прокоментувала під час брифінгу голова Команди підтримки реформ при «Укравтодорі» Олександра Азархіна.
Цікаво про будівництво: раніше ми писали яка сучасна покрівля має максимальну екооцінку
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.