Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
На лівому березі Києва траса Подільського мосту проходитиме вздовж Русанівських садів з влаштуванням транспортної розв’язки між залізницею та озером Райдужне. Далі передбачається сполучення з вулицями Бальзака та Навої. Про це заявила «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», реагуючи на публікації в ЗМІ.
Нагадаємо, ЗМІ зверталися до комунального підприємства з запитом щодо трасування мосту й отримало відповідь, у якій повідомлялося, що «проєктом передбачено влаштування місцевих проїздів вздовж траси Подільського мостового переходу в межах насипу на ділянці від озера Русанівське до вулиці Центральної Садової».
Видання зробило висновок, що автомобілі з’їжджатимуть з Подільського мостового переходу на насип, який переходитиме у вулицю з односмуговим рухом в одному напрямку. Рухаючись із Троєщини, слід буде робити крюк бульваром Перова аж до метро «Дарниця».
Детальніше, читайте тут: Подільський міст вийде на Русанівські сади (МАПА)
Водночас у Дирекції повідомили, що міст будують за проєктом 2016 року. Попередній проєкт 1993 року передбачав, що міст пройде естакадою над залізницею, Русанівськими садами, «розрізаючи» їх навпіл, та над озером Радунка. Альтернативний проєкт 2016 року дозволяє не будувати естакаду через Гавань та озеро Радунка, тим самим зберегти сельбищні та рекреаційні території і зменшити вартість будівництва.
У КП додають, що зараз триває будівництво ділянки Подільського мостового переходу від дамби Русанівських садів до шляхопроводу через залізницю з шляхопроводом включно. Влаштовано фундаменти та опори шляхопроводу на ділянці від Центральної Садової до перетину з залізницею.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців. Роботи пожвавилися у 2018 році. Міський голова Віталій Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року.
Цікаво про ремонти: раніше ми писали на що слід звернути увагу при ґрунтуванні стін
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.