РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.509 EUR: 46.995
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.509
EUR 40.000 41.000 46.995
USD 41.250 41.660 41.509
EUR 46.750 47.380 46.995
Новость

На підвищення тарифів УЗ необхідно ввести мораторій до 2021 року

Проект наказу Міністерства інфраструктури України (МІУ), який пропонує встановити єдину ставку тарифу для пробігу порожніх вагонів усіх класів значно підвищить вартість перевезень
1540
01 сентября 2020 г.


Бізнес вимагає мораторію
на підвищення тарифів УЗ 


Власники вантажу оцінюють втрати від уніфікації тарифів «Укрзалізниці» на порожній пробіг вагонів у 4-5 млрд грн

Профільна асоціація не підтримує проект наказу Міністерства інфраструктури України (МІУ), який пропонує встановити єдину ставку тарифу для пробігу порожніх вагонів усіх класів.

Бізнес вимагає ввести мораторій на будь-яке підвищення тарифів УЗ до 2021 року.

Про це йдеться в прес-релізі асоціації.

Уніфікацію тарифів для різних класів вагонів планується проводити в два етапи. Перший етап – вирівнювання і встановлення єдиного тарифу порожнього пробігу для всіх класів вагонів. Другий – індексація тарифів для всіх видів вантажів.

Комітет логістики асоціації оцінює сумарне зростання тарифів для бізнесу з 2021 року в 69%. У разі прийняття документа, на першому етапі вантажовласники додатково втратять на уніфікації тарифів 1,2 млрд грн на рік, а на другому етапі – до 4-5 млрд грн на рік.

Згідно висновку експертів, «Укрзалізниця» за рахунок цього отримає додатковий дохід від вантажоперевезень на рівні 8-10% на рік.

Експерти асоціації впевнені, що уніфікація тарифів на порожній пробіг не приведе до очікуваного зростання доходів УЗ. Таке рішення може, навпаки, призвести до потенційного зниження вантажопотоку на 3%, або на 9 млн т на рік.

«У кризовому 2020 році будь-яке підвищення тарифів створить надлишкове фінансовий тиск для бізнесу. До того ж уніфікація тарифів, яка тягне за собою подорожчання вартості перевезень вже на першому етапі, суперечить Програмі дій уряду. Ним зафіксовано рішення про мораторій на будь-яке підвищення тарифів до кінця 2020 року», – заявила Дарина, координатор з розвитку залізничної інфраструктури Комітету логістики асоціації.

Представники асоціації вважають, що єдиним шляхом встановлення справедливих тарифів з урахуванням всіх факторів є системне реформування тарифів на перевезення після демонополізації УЗ, а також створення профільного регулятора НКРТ.

5 серпня Мінінфраструктури опублікувало проект наказу «Про внесення змін до коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України та пов’язані з ними послуги».

Міністерство пропонує уніфікувати тариф на перевезення порожніх вагонів незалежно від виду перевезення та вантажу, який був у вагоні. Документ пропонує встановити єдиний тариф в 2326 грн (коефіцієнт 1,885).

Обговорення проекту наказу триватиме до 5 вересня.

  Интересно про строительство: ранее мы писали о том, как выбрать сайдинг для дома и дачи
Источник:
gmk
26 августа 2020 г.
1212
Любые изменения в тарифной политике существенно влияют на жизнедеятельность государства...
01 июля 2020 г.
1537
С 1 июля "Укрзализныця" вводит новую редакцию договора о грузоперевозках, отложив повышение пла...
26 июня 2020 г.
1433
УЗ и бизнес разошлись в видении по основным пунктам договора о грузоперевозках. Участники рынка выск...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2820
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4024
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6440
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
24 мая 2025 г.
458
Однією з найважливіших складових сучасного басейну є фільтр, який використовується як основа для очи...
23 мая 2025 г.
7723
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів...
23 мая 2025 г.
3791
Мета вежі – відродження села Муленьс, де наразі проживає лише 11 осіб...
24 мая 2025 г.
924
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
20 мая 2025 г.
944
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
15 мая 2025 г.
984
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!