РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.592 EUR: 43.509
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.592
EUR 40.000 41.000 43.509
USD 41.500 41.999 41.592
EUR 43.350 44.039 43.509
Новость

Яке майбутнє у традиційних офісів в умовах карантину

Можливість вільно вибирати графік роботи вже стає однією з головних вимог співробітників. Якою буде офісна робота в Україні найближчим часом?
1571
31 августа 2020 г.


Що чекає на традиційні офіси?


Для багатьох компаній пандемія змінила уявлення про організацію роботи. На початку карантину, коли всі були змушені перейти на віддалену роботу, перспектива працювати з дому здавалася привабливою. Однак, для частини працівників такий формат виявився випробуванням, адже межі між робочим та особистим просторами стерлися. Тому зараз компанії шукають оптимальні для всіх варіанти організації роботи, а деякі - переглядають потребу в постійному офісі.


Взаємодія між людьми - основа бізнесу

Соціалізація співробітників - це один із важливих компонентів, що сприяють розвитку бізнесу. Випадкові розмови за кавою, зустрічі після роботи чи обговорення на кухні мають реальну цінність для компанії, адже впливають на бойовий дух команди. Це дозволяє налагоджувати робочі стосунки та покращувати довіру у колективі, а отже підвищувати ефективність роботи. Саме тому необхідність підтримки соціальних зв’язків між співробітниками стане одним із вирішальних факторів у виборі подальшого формату роботи.


Майбутнє традиційних офісів

Дослідження консалтингової компанії, проведене під час карантину, показало, що понад 50% власників компаній переглядають формат роботи та планують частково або повністю перейти на дистанційну роботу в майбутньому. Не дивлячись на це, традиційний формат офісів не зникне, але потребуватиме значних трансформацій.

Наразі довгострокова оренда офісних приміщень втрачає актуальність. Зокрема, ті компанії, які не планують переходити на повністю віддалений формат роботи, захочуть оптимізувати використання площі. За результатами дослідження експертів, 29% респондентів розказали про значні фінансові втрати через нераціональне використання простору. До того ж, уже в середині карантину третина опитаних компаній заявили, що хочуть скоротити площу офісних приміщень на 10-20%.

Деякі компанії почали змінювати формат роботи та шукати альтернативи ще до закінчення карантину. Наприклад, співробітників переводять на дистанційну роботу, а існуючі офіси реорганізують у коворкінги, де, за необхідності, можна працювати окремо або збиратися командою.


Гнучка робота як необхідність, а не тренд

Перед початком пандемії опитування показало, що гнучкість є третім найважливішим фактором для молодих працівників. Так, для 44% представників покоління Z цей критерій став дуже важливим під час вибору нового місця роботи. Сьогодні ж можливість вільно обирати графік роботи буде однією з головних вимог співробітників.

Добрим компромісом між традиційною та віддаленою роботою виявляться гнучкі офісні простори: компанії зможуть платити лише за місця, які використовують, а співробітники - ефективно працювати з колегами. Такі простори пропонують гнучкий підхід співпраці: як до розміру офісу, так і до тривалості оренди (наприклад, можна орендувати переговорну кімнату на годину чи приміщення на кілька років). Крім того, гнучкі офіси не потребують додаткових витрат на утримання та господарські потреби - не потрібно наймати офіс-менеджера, а вся офісна інфраструктура уже готова до використання.

Потенційно такий формат може сприяти підприємцям швидше відійти від економічної кризи. Адже у відкритих просторах є можливість нетворкінгу з представниками різних сфер, що допоможе власникам бізнесу та працівникам знаходити свіжі ідеї для вирішення проблем.


Повернення в офіс

Незважаючи на те, що багато компаній все ще продовжують працювати віддалено, після послаблення карантину велика кількість людей уже повернулися в офіси. Зараз пріоритетом роботодавців має залишатися безпека та здоров’я працівників. Крім базових речей, як от інформаційні плакати, прибирання та дезінфекція, робочі простори повинні забезпечувати достатнє фізичне дистанціювання та мінімізацію контактів. Для додаткової безпеки працівників, компаніям варто замислитися про встановлення автоматичних дверей та ліфтів із можливістю безконтактного керування, а також про покращення фільтрації повітря у вентиляційних системах.

 

Цікаво про будівництво: дізнайтесь 7 цікавих фактів про АГРОМАТ, його засновників і співробітників
Источник:
nv
28 августа 2020 г.
1977
У орендарів користуються попитом готові офісні рішення - офіси з ремонтом і гнучкими ...
12 августа 2020 г.
3056
Наибольший спрос на офисные помещения ожидаемо сохраняется у IТ-компаний...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3180
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9390
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2279
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
21 февраля 2025 г.
11355
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5508
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5392
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1552
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1428
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2203
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3022
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
585
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!