РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.011 EUR: 44.726
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.011
EUR 40.000 41.000 44.726
USD 40.950 41.451 41.011
EUR 44.550 45.349 44.726
Новость

Яке майбутнє у традиційних офісів в умовах карантину

Можливість вільно вибирати графік роботи вже стає однією з головних вимог співробітників. Якою буде офісна робота в Україні найближчим часом?
1492
31 августа 2020 г.


Що чекає на традиційні офіси?


Для багатьох компаній пандемія змінила уявлення про організацію роботи. На початку карантину, коли всі були змушені перейти на віддалену роботу, перспектива працювати з дому здавалася привабливою. Однак, для частини працівників такий формат виявився випробуванням, адже межі між робочим та особистим просторами стерлися. Тому зараз компанії шукають оптимальні для всіх варіанти організації роботи, а деякі - переглядають потребу в постійному офісі.


Взаємодія між людьми - основа бізнесу

Соціалізація співробітників - це один із важливих компонентів, що сприяють розвитку бізнесу. Випадкові розмови за кавою, зустрічі після роботи чи обговорення на кухні мають реальну цінність для компанії, адже впливають на бойовий дух команди. Це дозволяє налагоджувати робочі стосунки та покращувати довіру у колективі, а отже підвищувати ефективність роботи. Саме тому необхідність підтримки соціальних зв’язків між співробітниками стане одним із вирішальних факторів у виборі подальшого формату роботи.


Майбутнє традиційних офісів

Дослідження консалтингової компанії, проведене під час карантину, показало, що понад 50% власників компаній переглядають формат роботи та планують частково або повністю перейти на дистанційну роботу в майбутньому. Не дивлячись на це, традиційний формат офісів не зникне, але потребуватиме значних трансформацій.

Наразі довгострокова оренда офісних приміщень втрачає актуальність. Зокрема, ті компанії, які не планують переходити на повністю віддалений формат роботи, захочуть оптимізувати використання площі. За результатами дослідження експертів, 29% респондентів розказали про значні фінансові втрати через нераціональне використання простору. До того ж, уже в середині карантину третина опитаних компаній заявили, що хочуть скоротити площу офісних приміщень на 10-20%.

Деякі компанії почали змінювати формат роботи та шукати альтернативи ще до закінчення карантину. Наприклад, співробітників переводять на дистанційну роботу, а існуючі офіси реорганізують у коворкінги, де, за необхідності, можна працювати окремо або збиратися командою.


Гнучка робота як необхідність, а не тренд

Перед початком пандемії опитування показало, що гнучкість є третім найважливішим фактором для молодих працівників. Так, для 44% представників покоління Z цей критерій став дуже важливим під час вибору нового місця роботи. Сьогодні ж можливість вільно обирати графік роботи буде однією з головних вимог співробітників.

Добрим компромісом між традиційною та віддаленою роботою виявляться гнучкі офісні простори: компанії зможуть платити лише за місця, які використовують, а співробітники - ефективно працювати з колегами. Такі простори пропонують гнучкий підхід співпраці: як до розміру офісу, так і до тривалості оренди (наприклад, можна орендувати переговорну кімнату на годину чи приміщення на кілька років). Крім того, гнучкі офіси не потребують додаткових витрат на утримання та господарські потреби - не потрібно наймати офіс-менеджера, а вся офісна інфраструктура уже готова до використання.

Потенційно такий формат може сприяти підприємцям швидше відійти від економічної кризи. Адже у відкритих просторах є можливість нетворкінгу з представниками різних сфер, що допоможе власникам бізнесу та працівникам знаходити свіжі ідеї для вирішення проблем.


Повернення в офіс

Незважаючи на те, що багато компаній все ще продовжують працювати віддалено, після послаблення карантину велика кількість людей уже повернулися в офіси. Зараз пріоритетом роботодавців має залишатися безпека та здоров’я працівників. Крім базових речей, як от інформаційні плакати, прибирання та дезінфекція, робочі простори повинні забезпечувати достатнє фізичне дистанціювання та мінімізацію контактів. Для додаткової безпеки працівників, компаніям варто замислитися про встановлення автоматичних дверей та ліфтів із можливістю безконтактного керування, а також про покращення фільтрації повітря у вентиляційних системах.

 

Цікаво про будівництво: дізнайтесь 7 цікавих фактів про АГРОМАТ, його засновників і співробітників
Источник:
nv
28 августа 2020 г.
1926
У орендарів користуються попитом готові офісні рішення - офіси з ремонтом і гнучкими ...
12 августа 2020 г.
2964
Наибольший спрос на офисные помещения ожидаемо сохраняется у IТ-компаний...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3112
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3639
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3995
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4695
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9716
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1129
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1307
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1087
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!