РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.340 EUR: 48.306
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.340
EUR 40.000 41.000 48.306
USD 41.200 41.601 41.340
EUR 48.100 48.771 48.306
Новость

Вони втомились: як деградує мостова інфраструктура України (ІНФОГРАФІКА)

Мости країни потребують тотального оновлення. На це знадобиться багато мільярдів доларів. Яких немає
2101
25 июня 2020 г.


Стан мостової
інфраструктури України


Ще не закінчивши наводити порядок на дорогах, українська влада взялася за мости. Якщо стан більшості українських доріг очевидний, то мости час від часу самі нагадують про себе падаючими шматками бетону (а віднедавна й руйнуванням цілих прольотів).

20 травня президент Володимир Зеленський анонсував масштабну програму відновлення мостів України. На зазначені цілі він має намір знайти фінансування в розмірі $3 млрд.

Йдеться про розроблену «Укравтодором» концепцію Держпрограми відновлення мостів на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення на 2020-2025 рр. На її реалізацію відомство планує витратити 28,7 млрд грн за п’ять років.


Нюанси підрахунку

За мости в Україні відповідають їхні балансоутримувачі. Мости на дорогах державного та місцевого значення – в зоні відповідальності «Укравтодору» та облдержадміністрацій відповідно, а на дорогах населених пунктів – місцевих органів самоврядування. «Укрзалізниця» відповідає за залізничні мости.

За даними «Укравтодору», на автодорогах загального користування налічується 16 155 мостів, в тому числі на дорогах державного значення – 5845 споруд, на місцевих – 10 310. До цього числа не входять комунальні об’єкти.

За даними Мінрегіону, станом на кінець 2019 року в Україні експлуатувалося 12 064 мостів і шляхопроводів (12 079 у 2018-му), з них – 8886 автомобільних мостів (8893), 2395 пішохідних мостів (2403) і 783 шляхопроводів (783). Загальна протяжність мостів і шляхопроводів становить 759,43 км.

У свою чергу «Укрзалізниця» експлуатує майже 7000 мостів, 90 шляхопроводів, 251 пішохідний міст (дані на 2019 рік).


Стан мостів

Брак фінансування в останні роки зумовив виникнення таких проблем:

  • майже повне припинення робіт з будівництва мостів;
  • збільшення кількості об’єктів незавершеного будівництва;
  • порушення міжремонтних нормативних термінів і неналежне експлуатаційне утримання мостів;
  • зменшення кількості готової до реалізації проектної документації;
  • низькі темпи паспортизації та обстеження мостів.

Проблема недостатнього фінансування поглиблюється збільшенням вагових навантажень від автотранспорту та інтенсивності його руху на параметри мостів, які на них не розраховані. У результаті строк служби мостів значно скорочується.

З усіх об’єктів «Укравтодору» досліджено лише 35% споруд (5631 од.). З них на дорогах державного значення вивчено стан 71% мостів і шляхопроводів, на місцевих – лише 15%. З досліджених мостів – 2% у справному стані, 10,6% – в обмежено справному, 57,8% – працездатні, 26,9% – обмежено працездатні та 2,7% – непрацездатні.

Читайте:
Источник:
gmk
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
25 июня 2020 г.
1312
В Укравтодорі запевняють, що карантин не вплинув на темпи «Великого будівництва»...
25 июня 2020 г.
1291
Зеленський обговорив з Ердоганом будівництво житла для переселенців з Криму...
25 июня 2020 г.
1529
НБУ может запустить ипотеку, однако в свете скандала с "Укрбудом" строительные компании должны стать...
13 августа 2025 г.
2981
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
11 августа 2025 г.
46804
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3287
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
Вчера
507
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
Вчера
7557
Бетонний моноліт наче виростає зі скелі. Під час будівництва не постраждало жодне дерево....
13 августа 2025 г.
5504
Будівля виглядає як художня інсталяція завдяки оптичним ілюзіям. Взагалі у дизайні використано ...
05 августа 2025 г.
1191
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2940
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2041
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!