Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Вих. № 36 від 24.03.2020
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ |
Голові Київської міської державної адміністрації, Міському голові В. В. Кличку |
Шановний Віталію Володимировичу !
Кожний в Києві міський голова мав свої виклики, Вас теж доля не оминула: майдан Гідності, деморалізована столична влада, погроми на всіх поверхах столичної мерії, Донбас і Крим, махінації Войцехівського, розгром «Укрбуду», «розборки» метробудівців…
А найскладніше – пандемія коронавірусу.
Шок, страх, паніка, чутки, самоізоляція: зупинка метро та регулярних пасажирських перевезень.
Бізнес, заводи і будови адаптувалися: доставка працівників власним транспортом, забезпечення санітарних вимог, віддалена робота в офісах
Сьогодні потрібна інша стратегія: ефективна економічна діяльність в умовах карантину. Адже з цим довго жити – місяці, роки можливо.
Прошу розглянути пропозицію:
Метро повинно перевозити киян (було до 2 мільйонів пасажирів на добу, а тепер необхідно на 30-50% від звичного трафіку).
Тут турнікети, каси, в яких можуть продаватись маски та рукавички необхідні для пасажирів.
В метро обмежити кількість пасажирів та забезпечити відстань між ними на ескалаторі чи в вагоні, дотримання санітарних вимог. Це набагато простіше, а ніж в приватних маршрутках чи комунальних автобусах/тролейбусах.
Інформаційно: Берлін, Мюнхен, Гамбург – метро працює з інтервалом в 10 хвилин, бо мало пасажирів, вплинули – карантин для школярів та студентів, самоізоляція жителів. Також працюють і автобуси, і електрички.
В Мадриді готуються закрити метро тільки тепер, а у Валенсії метро продовжує працювати.
Словом, потрібні нові ідеї та кроки до «нормалізації» ділової активності.
Система управління громадським транспортом в Києві теж потребує реформування.
З повагою та побажанням нових успіхів
Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів І.М. Салій
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.