РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.043 EUR: 44.686
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.043
EUR 40.000 41.000 44.686
USD 40.740 41.140 41.043
EUR 44.230 44.831 44.686
Новость

Занадто амбітні для України: 5 індустріальних об'єктів, які так і залишились недобудованими

5 масштабних індустріальних проектів, які лишилися лише ідеями
8689
24 февраля 2020 г.
Макет Подільсько-Воскресенського мосту

Задуми архітекторів та забудовників в Україні часто амбітні, і навіть занадто. Як результат, хіба не в кожному місті є своє сумне нагадування про те, що не всім великим ідеям судилося стати реальністю. Такі довгобуди своїм похмурим виглядом нагадують про наслідки невдалих розрахунків бюджету, політичних криз та корупції. Проте ці будівлі мали стати чиєюсь домівкою чи офісом, вони могли скорочувати шляхи та просто прикрашати міста. Керівник контент-відділу пресслужби Discovery Channel Олена Клименко пропонує згадати наймасштабніші «індустріальні» довгобуди в Україні, щоб вшанувати розмах думки архітекторів та розібратися, що пішло не так. 

Подільско-Воскресенський мостовий перехід (Київ)

За роки свого існування цей міст буквально став легендою. Він допомагає мешканцям генерувати жарти про метро на Троєщину та про крихкість державних обіцянок і коштів.  

Автори проєкту поставили перед собою дійсно амбітну мету – побудувати масштабний об'єкт дорожньо-транспортної інфраструктури. Міст мав бути двоярусним: шестисмуговий автомобільний перехід з пропускною спроможністю на 60 000 автівок на верхньому ярусі та лінія метро на Троєщину – на нижньому. 

Початок будівництва припав на перші роки незалежності України. Втім, 10 років міст зводився здебільшого фактично, а на практиці весь цей час він тримався на тимчасових опорах. З 2003-го будівництво переходу то відновлюється, то заморожується. 

Підраховано, що для завершення будівництва потрібно понад 400 млн. дол. Тобто потенційно це один з найдорожчих мостів у світі. 

Дарницький приміський залізничний вокзал (Київ)

Недобудований вокзал у трейлері FIFA 20

Занадто великі, що побудувати


Це мав бути найбільший вокзал в Україні. Ба більше, під будівлею мали з'явитися нові станції «зеленої» гілки метро. За задумом архітекторів планувалося, що Дарницький вокзал буде семиповерховою будівлею з центральним тунелем, підземним паркінгом та відкритою автостоянкою. Але вже понад 10 років місцевим мешканцям муляє очі залізобетонний каркас.

Будівництво розпочалося у 2004-му й протягом року тут активно велися роботи. Першу чергу вокзалу завершили у 2007-му, але у 2009-му через брак фінансування будівництво повністю припинилося. 

Наприкінці минулого року в «Укрзалізниці» повідомили, що збираються передати Дарницький вокзал у концесію – завдяки залученню приватного капіталу тут тепер планується будівництво сучасного ТРЦ. 

Льодовий стадіон (Київ)

Одна з причин, через яку видовищний хокей не став популярним в Україні, можливо, криється за стінами недобудованого льодового стадіону біля київської станції метро «Іподром».

У 1978 році почалося будівництво арени за замовленням Міністерства спорту. Планувалося, що це буде багатофункціональна тренувальна база для хокеїстів, гімнастів, представників фігурного катання та інших видів спорту. 

Значні корективи в процес та бюджетування внесла аварія на ЧАЕС у 1986-му – кошти пішли на ліквідацію наслідків трагедії. У 1993-му роботи були повністю припинені. 

Промінь надії з'явився у 2006-му, коли столична будівельна компанія взяла об'єкт в оренду, щоб звести на цьому місті олімпійське селище. Чергові ідеї розбилися об економічну кризу. 

Наразі недобудова знаходиться в оренді приватної компанії, втім, плани про реконструкцію не розголошуються. Подейкують, що тут буде ще один ТРЦ.


Лінія метрополітену (Дніпро)

Дніпро – одне з трьох міст в Україні, де є метро. Втім, порівняно з Києвом та Харковом, дніпровське метро не стільки засіб пересування, скільки нагадування про змарновані надії місцевих мешканців. 

Будівництво метрополітену в тоді ще Дніпропетровську розпочалося у 1981 році. В 1995-му тут відкрилися шість станцій, а містянам пообіцяли розбудову ліній у найближчі роки. Та виконувати обіцянки ніхто не поспішав – будівництво поновилося лише у 2017-му. Понад 20 років до цього на підтримку технічного стану вже побудованих конструкцій було витрачено щонайменше 550 млн грн. 

Оголошення на парканах, що оточують будівельні майданчики метрополітену, обіцяють: нові станції мають з’явитися до 2021 року. Нещодавно їх атакували дрони, які зняли відео для документального фільму про процес будування дніпровської підземки. 

Метротрам (Львів)

 

Наприкінці 1980-х у Львові заходилися активно розвивати громадський транспорт. Наземний трамвай, який вже у ті часи був львівською візитівкою, не задовольняв потреби містян: через численні підйоми та повороти рухався він зі швидкості приблизно 10 км/год. Щоб пришвидшити пересування містом, влада розробила проєкт будівництва частково підземних ліній трамваю. На початку 1990-х головну ідею будівництва було підкориговано – тепер тут будували метрополітен. 

Проте результат не змінився. Коли будівники досягли глибини близько 25 м, будівля Львівської галереї мистецтв стала тріщати по швах, і керівництво установи почало скаржитися. До них приєдналися  мешканці прилеглих будинків, тому будівництво вирішили припинити. 

Часто великі проєкти припиняються саме через те, що вони аж занадто масштабні. Не вистачає грошей, кадрів, матеріалів тощо. Проте у світі є дійсно багато величезних та приголомшливих об'єктів.

Саме їх вивчає у своїй передачі «Велике» британський ведучий Річард Хаммонд, відомий нам за шоу Top Gear. У рамках нової програми, яку можна побачити щосуботи о 21:00 на Discovery Channel, Річард разом з командою відвідують найвеличніші та наймасштабніші у світі будівлі та конструкції.

 

Джерело:
mind
24 февраля 2020 г.
5444
Уряд шукає компроміс щодо взятих раніше державою зобов'язань відносно забезпечення високих «зе...
24 февраля 2020 г.
1356
Нафтогаз пропонує газ за ціною 3 981,00 – 4 606,00 грн/тис. куб. м...
24 февраля 2020 г.
1289
Загалом за рік підприємства загалом виготовили 18,2 млн тонн металопрокату...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3101
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3628
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3995
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4683
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9712
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1126
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1297
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1084
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!