Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
05 лютого 2020 року Уряд прийняв Постанову «Про реалізацію експериментального проєкту щодо проведення капітального ремонту автомобільних доріг загального користування».
Наразі текст прийнятої постанови відсутній на сайті КМУ, є лише її проєкт. Окрім того, станом на 05.02.2020 року відсутнє погодження зазначеного акту Державною регуляторною службою України.
Постановою запроваджується експеримент, що передбачає оптимізацію набуття права на виконання робіт із капітального ремонту доріг загального користування (заміна дозволу на повідомлення), що скоротить відповідну процедуру на 1 місяць (а на практиці це може бути значно більш суттєва економія часу, зокрема, зважаючи можливість реєстрації повідомлень он-лайн), за умови забезпечення належної якості будівельних робіт шляхом залучення інженераконсультанта та страхування будівельних робіт на період будівництва та гарантійного строку якості робіт.
Також передбачається залучення інженера-консультанта – для доріг загального користування як об’єктів будівництва, що потребують розроблення проєктної документації на будівництво автомобільних доріг.
Так, з 01.03.2020 року і до 01.01.2022 року: незалежно від класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва замовник має право на виконання будівельних робіт із дня, наступного за календарним днем після подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до статті 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» за умови:
Швидше за все, з 01.03.2020 року можна буде подавати такі повідомлення через Електронний кабінет забудовника, а отже вони будуть реєструватися миттєво!
Е-кабінет передбачає можливість вибрати будь-які об'єкти під кодами: 2111 «Автостради" та 2112 «Вулиці та дороги".
Також зараз на розгляді перебуває законопроєкт Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації дорожнього будівництва та удосконалення законодавства у сфері містобудівної діяльності (реєстраційний №2680), яким, зокрема, скасування необхідності отримання дозволу на виконання будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», та запровадження отримання права на виконання вказаних будівельних робіт на таких спорудах на підставі повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
Юрій Брикайло, DREAMDIM
Читайте також: Укравтодор залучить 19,3 млрд грн на розвиток дорожньої інфраструктури, а також про те, що уряд скасував обов'язкове отримання дозволу від ДАБі для будівництва доріг.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.