Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.669 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.497 |
USD | 39.430 | 39.830 | 39.669 |
EUR | 42.200 | 42.801 | 42.497 |
Уряд скасував обов’язкове отримання дозволу на початок робіт від ДАБі, тепер підрядники можуть розпочинати роботи одразу після укладання договору.
Про це на своїй сторінці у фейсбуці написав міністр інфраструктури Владислав Криклій.
"Любов" до ДАБІ більше ніж будівельні компанії мають тільки будівельні компанії дорожньої галузі. Щоб почати капітальне будівництво дороги, підрядник має витрати 3- 4 місяці на отримання дозволу від ДАБі. Якщо за два місяці ми збудували 134 км дороги Маріуполь-Запоріжжя, то уявить, скільки км можна збувати по всій країні, якщо провести дерегуляцію для підрядників", - пише Криклій.
Якщо дозвіл на початок робіт від ДАБі не отримується - до капітального ремонту автомобільних доріг обов’язково залучають інженера-консультанта та страхують на період їх виконання та гарантійного строку якості, повідомив міністр.
"Експеримент запроваджуємо на два роки. Для підрядників ми не тільки даємо дерегуляцію, а залишаємо право вибору: можна продовжувати працювати з ДАбі (якщо знайдуться відчайдухи), а можна скористатись опцією експерименту і заощадити час", - додає Криклій.
Прокоментувала рішення і в.о. голови ДАБІ Олена Костенко.
"Рішення Уряду не тільки спрощує життя підрядникам, а й покладає на них чималу відповідальність. Глава Кабміну спеціально зазначив: єдина умова — це належна якість будівельних робіт, контроль має здійснюватися обов’язково залученим незалежним інженером-консультантом, а будівельні роботи на період будівництва та гарантійного строку якості робіт мають бути застраховані. Це світова практика, яка покращує якість, прискорює будівництво та унеможливлює надмірне витрачання коштів", – переконана Костенко.
Читайте також про те, що Укравтодор залучить 19,3 млрд грн на розвиток дорожньої інфраструктури.