Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Кабінет міністрів планує передати в концесію сім залізничних вокзалів, включаючи центральний столичний вокзал «Київ-Пасажирський», терміном на 20 років. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час презентації переможців перших концесійних конкурсів у портах України.
Крім «Київ-Пасажирського» в концесію також планують передати залізничні вокзали в Харкові, Хмельницькому, Вінниці, Дніпрі, Миколаєві та Чопі.
Згідно з наведеними в «Інвестиційному атласі» даними, вокзал «Київ-Пасажирський» щорічно обслуговує 23,5 млн пасажирів, загальна його площа становить 407 000 кв м, загальна орендна площа – 236 000 кв. м.
На Харківському вокзалі щорічно обслуговується 5,7 млн пасажирів, його загальна площа становить 2410 кв. м, на вокзалі Хмельницького – 1,6 млн пасажирів (8700 кв. м).
На вокзалі Вінниці (6071 кв м) щорічно обслуговується 1,3 млн пасажирів, Дніпра (9802 кв м) і Миколаєва (7400 кв м.) – по 1,2 млн пасажирів, Чопа (7100 кв м.) – 0,08 млн пасажирів.
Як повідомлялося, в середині жовтня 2019 року Мінінфраструктури погодило перелік з семи залізничних вокзалів, які будуть аналізувати експерти Світового банку на предмет їх передачі в концесію. Тоді мова йшла про вокзали в Харкові, Дніпрі, Вінниці, Запоріжжі, Івано-Франківську, Хмельницькому та Миколаєві.
Читайте також про те перспективи концесії портів Ольвії та Херсона, а також про те, які українські аеропорти хочуть запропонувати інвесторам.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.