РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Для Подільсько-Воскресенського мосту привезли сталеві троси

Цього року на будову місто виділило близько 3 млрд грн
5301
17 января 2020 г.



Подільсько-Воскресенський міст


Київ отримав першу партію натяжних тросів для Подільсько-Воскресенського мосту. Про це на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook написав мер столиці Віталій Кличко. Також він оприлюднив відео про те, як триває добудова мосту.

«Активні роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу не припиняються і взимку. Після демонтажу верхньої частини тимчасових опор, що утримували арку (іржавих конструкцій, які всі добре пам’ятають) на черзі новий важливий етап. Встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність утримання конструкцій мосту, розрахованих під автомобільне сполучення та лінію метрополітену. Їх виготовляють у німецькому місті Гельзенкірхен на заводі компанії Bridon-Bekaert – відомого у світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів, – зазначив Віталій Кличко. – Я був на заводі і ми домовилися про їх закупівлю навесні минулого року. До початку квітня цього року німецьке підприємство повинне поставити 68 гігантських тросів. Першу партію Київ уже отримав. І фахівці розпочинають підготовчі роботи, щоб з травня почати монтаж цих підвісів. Далі повністю демонтують нижню частину тимчасових опор і міст «стане» на своє місце», – написав мер столиці.

Він також наголосив, що тривають роботи з будівництва інших ділянок мостового переходу. Так майже добудували естакаду на Рибальському півострові, побудовані лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через річку Десенку. Тривають роботи з будівництва заїзду на мостовий перехід із вулиці Набережно-Хрещатицької в районі вулиць Верхній та Нижній Вали, а також ділянки Подільсько-Воскресенського мостового переходу від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Продовжується будівництво самого шляхопроводу на ділянці від вулиці Центральної Садової до перетину із залізницею.

«Ми робимо все, щоб наприкінці цього року відкрити автосполучення через Подільсько-Воскресенський. І приступити до активних робіт із будівництва метро. Хочу зазначити: Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для руху автомобільного транспорту та 2 залізничних колії під майбутнє метро (на нижньому ярусі), прокладуть також трубопровід», – підкреслив Віталій Кличко.

Проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме до 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у столиці – більше 300 тисяч авто. І в часи пік пропускна спроможність мостів перевищується майже в 3 рази. 

Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. А документи щодо планів його будівництва датовані ще 1979 роком. Довжина мостового переходу – більше 10 кілометрів. 

Віталій Кличко підкреслив, що місто в повному обсязі фінансує цей проект. На початок цього року на добудову Подільсько-Воскресенського мосту загальна сума, що виділили, становить майже 7 мільярдів гривень. Близько 3 мільярдів планують виділити в 2020-му.

Читайте також, які ще проєкти планують реалізувати в столиці відповідно до нового Генплану міста.

11 октября 2019 г.
4070
На строительстве Подольского моста в Киеве приступили к следующему этапу работ - рабочие ведут монта...
25 сентября 2019 г.
2470
Жителі київського Подолу занепокоєні можливим негативним впливом від збільшення автомобільного ...
10 сентября 2019 г.
7603
Подольский мост в Киеве с переменным успехом строят 26 лет. Но в последнее время строительство актив...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3446
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4893
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2072
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
01 января 2000 г.
6
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
451
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1384
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1458
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1737
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!