Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.286 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.466 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.286 |
EUR | 43.040 | 43.800 | 43.466 |
6 серпня в Центрі комерційної техніки «Атлант» відбулася презентація нового сміттєвоза. Машина була створена на замовлення ТОВ «Альтфатер Київ», що входить в групу Veolia, і є спільним дітищем компанії «АВТЕК» і «Атлант». Новий сміттєвоз створений на шасі Mercedes-Benz і комплектується обладнанням Hidro-Mak
6 серпня в Центрі комерційної техніки «Атлант» відбулася презентація нового сміттєвоза. Машина була створена на замовлення ТОВ «Альтфатер Київ», що входить в групу Veolia, і є спільним дітищем компанії «АВТЕК» і «Атлант». Новий сміттєвоз створений на шасі Mercedes-Benz і комплектується обладнанням Hidro-Mak.
Кузов сміттєвоза виготовлений турецькою компанією Hidro-Mak з використанням німецьких гідрокомпонентів Hansa-Flex. Головна особливість роботи - безшумність - досягається за рахунок новітніх електричних компонентів в гідросистемі. Обсяг бункера 20 м3, вантажопідйомність до 20 тонн. При цьому встановлено новий двоконтурний гідронасос (який не збільшує ціну сміттєвоза, що важливо). Він дозволяє одночасно спорожняти сміттєвий контейнер і пресувати тверді відходи, що робить операцію по вивезенню сміття з двору швидшою, а значить і більш комфортною для мешканців. На додачу при цьому зменшується витрата палива.
Ще однією важливою особливістю сміттєвоза Hidro-Mak є дно приймального бункера, яке виготовлене з дуже міцної сталі, стійкої до абразивного стирання і навіть до свердління. Це гарантує ще більш довгу службу.
Як повідомив генеральний директор компанії «АВТЕК» Сергій Кобилінський: «Ми дистриб'ютори Hidro-Mak вже більше шести років. Ця компанія має понад 50 років досвіду виробництва сміттєвозів і поставляє свою техніку в 42 країни світу. В Україні ми реалізували за п'ять років більше 200 сміттєвозів на різних шасі. Наші машини працюють в багатьох містах і зарекомендували себе як надійний продукт».
З приводу вибору фірм-виробників виконавчий директор з управління відходами в Центральній і Східній Європі, директор по регіону України групи Veolia Матіос Фогель сказав:
«Ми працюємо на ринку України вже понад 20 років. Ми проводили експерименти з різними шасі і кузовами. Однак досвід роботи показав нам, що ідеальне поєднання з точки зору «ціна-якість» для українських умов - це шасі Мерседес-Benz і кузов-сміттєвоз з пресом від Hidro-Mak. Дана машина - це пілотний проект. У найближчому майбутньому ми плануємо замовити ще. Подробиці обов'язково повідомимо».
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.