Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінку у Facebook прокоментував плани щодо розвитку інфраструктури, які оприлюднив Президент Зеленський під час свого візиту до Туреччини
Нагадаємо, що Президент пообіцяв 20 млрд. доларів інвестицій в інфраструктуру України у найближчі 5 років, а також ремонт 24 тис. км доріг, збільшення «кількості реально працюючих аеропортів до 15» та забезпечення розвитку 5 морських портів.
На своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури Володимир Омелян підтримав пропозиції Володимира Зеленського щодо ринку землі, який, зі слів Президента, має запрацювати з 2020 року, впровадження 5G, потроєння ВПК та плани на схвалення восени закону про концесію, звернувши увагу на те, що закон був розроблений ще за попередника Зеленського.
А ось інфраструктурні плани та обіцянки Зеленського міністра інфраструктури, судячи з усього, дещо здивували.
«Президентом обіцяно «збільшити» кількість реально діючих аеропортів до 15. Зараз їх вже 16, Транспортною стратегією до 2030 передбачено 50. Тобто, ми скоротимо їх кількість?
До відома, зараз найбільша проблема - наявність достатньої кількості літаків в українських авіакомпаній для здійснення внутрішніх авіаперевезень. Шляхи два: відкрити внутрішнє небо для іноземних авіаперевізників, вбивши вітчизняних, або запровадити державну програму нарощення флоту національних авіакомпаній, принагідно запустивши підтримку будівництва регіональних літаків на АНТОНОВі.
Так, летовища теж треба відбудовувати. Ми це вже робимо в Одесі та Дніпрі. Але не за дивною схемою: бізнес за невідому суму будує, а держава всі витрати компенсує. А є затверджена програма розвитку регіональних летовищ: платники податків фінансують будівництво злітних смуг, бізнес на умовах концесії будує термінали та супутню інфраструктуру і компенсує державі її інвестиції., - написав Володимир Омелян.
Не дуже зрозумілі міністру і плани щодо «розвитку п’яти морських портів», оскільки в України їх щонайменше 13 – без п’яти в анексованому Криму і одного у В’єтнамі.
«П`ять розвиваємо, а решта: закриваємо, забуваємо, продаємо, тіряємо?!» - запитує міністр інфраструктури.
«Більше питань, ніж відповідей» у міністра і стосовно інвестицій у будівництво доріг, які пообіцяв Президент:
«Впродовж п’яти років ми витратимо 20 мільярдів доларів на інфраструктуру», - стверджує Президент. Ок, але тією ж Транспортною стратегією передбачено витратити мін 60 млрд дол на інфраструктуру до 2030 року. 60 ділимо на 2 = 30! Ми хочемо витратити на інфраструктуру на 10 млрд дол менше, аніж планували??!
«Ми приведемо до ладу 24 тисячі км доріг!». Не буду досікуватися, як зрозуміти «приведемо до ладу». В Кончі-Заспі завжди були хороші дороги, в Миколаївській області їх бачили лише на фото. Хвилює інше. Всього в Україні 179 000 км доріг. І ще близько 200 000 км комунальних. 24 000 км - ок, а решта що за 5 років?!
У 2019 році, маючи Дорожній Фонд у грубо 50 млрд грн, ми відремонтуємо близько 4000 км.
З наступного року Дорожній Фонд має бути близько 70 млрд грн і ще 10 млрд грн на територіальні дороги. Себто, в рік можна робити мін 10 000 км.
24 000 ділимо на 5 = 4 800 км доріг на рік. Тобто, вдвічі менше від запланованого????»
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.