Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Міністерство інфраструктури виступає за будівництво в Україні платних мостів за рахунок приватного підрядника, а також доріг.
Про таку ініціативу повідомив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Треба і деякі мости зробити платними. Більшість мостів будуються протягом 15 років. Наприклад, Подільсько-Воскресенський міст у Києві або запорізький. Це довгобуди, які забирають гроші з місцевого бюджету", - сказав Довгань.
Для прикладу він запропонував розглянути американську модель.
"Даємо це приватному підряднику. Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо і далі він просто бере плату за проїзд ...", - пояснив заступник міністра.
При цьому він додав, що в першу чергу, потрібно переходити до платних дорогах.
"Це треба робити терміново і в першу чергу почати з Кільцевої дороги Києва, оскільки вона переповнена і люди часто їздять узбіччям. Одеська траса також переповнена", - зазначив Довгань.
За оцінками Мінінфраструктури, всього на будівництво доріг в Україні у рамках Національної транспортної стратегії до 2030 року потрібно закласти 50 млрд євро.
"Якщо буде постійне фінансування ми виходимо десь на 35 млрд євро з держбюджету. Решту 15 млрд повинен дати приватний інвестор", - зазначив заступник міністра.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.