Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України урегульовує норму щодо проектування лівих поворотів на трасах для підвищення безпеки руху. Відтак на дорогах з інтенсивністю понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише різнорівневі розв’язки, на трасах з інтенсивністю від 5 до 11 тисяч авто на добу – кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти), а на трасах до 5 тисяч авто на добу окрім кільцевих розв’язок і розворотів також дозволяється проектувати ліві віднесені повороти.
Норми стосуються будівництва нових та реконструкції існуючих трас і містяться у проекті нових змін до ДБН «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», які наразі розробляє ДП «ДерждорНДІ».
«За підрахунками експертів галузі, до 30% ДТП на трасах відбувається саме при виконанні лівого повороту. Ці повороти дуже небезпечні, особливо на ділянках дороги з великою інтенсивністю руху. Тому ми продовжуємо удосконалювати вимоги до проектування цих поворотів на трасах. Так, раніше ми пропонували влаштовувати ліві повороти лише на ділянках доріг з інтенсивністю руху до 20 тисяч авто на добу. Тепер ми чітко визначили, які саме вони мають бути – різнорівневі, кільцеві розв’язки, безпечні кільцеві розвороти або звичайні ліві віднесені повороти, і зробили чітку градацію відповідно до інтенсивності трас», – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Відтак, згідно з проектом змін у ДБН, при сумарній приведеній інтенсивності руху на дорогах понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише розв’язки на різних рівнях. На трасах з інтенсивністю руху 5-11 тисяч авто на добу повинні передбачатися кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти). На найменш інтенсивних дорогах – до 5 тисяч авто на добу дозволяється проектувати кільцеві розв’язки, безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти) та ліві віднесені повороти. Також у разі необхідності різнорівневі розв’язки можуть проектуватися на трасах будь-якої інтенсивності.
За оцінками експертів, це дозволить на 50% зменшити кількість аварій на цих ділянках руху на трасах, сприятиме в цілому підвищенню безпеки руху та зменшить кількість заторів.
Нагадаємо, що раніше Мінрегіон пропонував влаштовувати безпечні ліві повороти на трасах в одному рівні – кільцеві розвороти. Їх можна виконати шляхом влаштування додаткового місця з лівого боку проїзної частини для можливості маневрування авто. Практика влаштування таких поворотів сьогодні працює у багатьох країнах Європи та світу, наприклад, в Італії та США.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.