РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.592 EUR: 43.509
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.592
EUR 40.000 41.000 43.509
USD 41.500 41.999 41.592
EUR 43.350 44.039 43.509
Новость

Про безпеку на трасах подбають за допомогою лівих поворотів

Безпека при виконанні лівих поворотів на трасах буде підвищена, обіцяють у Мінрегіоні
2822
20 июня 2019 г.

Ліві повороти

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України урегульовує норму щодо проектування лівих поворотів на трасах для підвищення безпеки руху. Відтак на дорогах з інтенсивністю понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише різнорівневі розв’язки, на трасах з інтенсивністю від 5 до 11 тисяч авто на добу – кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти), а на трасах до 5 тисяч авто на добу окрім кільцевих розв’язок і розворотів також дозволяється проектувати ліві віднесені повороти.

Норми стосуються будівництва нових та реконструкції існуючих трас і містяться у проекті нових змін до ДБН «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», які наразі розробляє ДП «ДерждорНДІ».

«За підрахунками експертів галузі, до 30% ДТП на трасах відбувається саме при виконанні лівого повороту. Ці повороти дуже небезпечні, особливо на ділянках дороги з великою інтенсивністю руху. Тому ми продовжуємо удосконалювати вимоги до проектування цих поворотів на трасах. Так, раніше ми пропонували влаштовувати ліві повороти лише на ділянках доріг з інтенсивністю руху до 20 тисяч авто на добу. Тепер ми чітко визначили, які саме вони мають бути – різнорівневі, кільцеві розв’язки, безпечні кільцеві розвороти або звичайні ліві віднесені повороти, і зробили чітку градацію відповідно до інтенсивності трас», – сказав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Відтак, згідно з проектом змін у ДБН, при сумарній приведеній інтенсивності руху на дорогах понад 11 тисяч авто на добу мають обов’язково влаштовуватися лише розв’язки на різних рівнях. На трасах з інтенсивністю руху 5-11 тисяч авто на добу повинні передбачатися кільцеві розв’язки або безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти). На найменш інтенсивних дорогах – до 5 тисяч авто на добу дозволяється проектувати кільцеві розв’язки, безпечні ліві повороти (кільцеві розвороти) та ліві віднесені повороти. Також у разі необхідності різнорівневі розв’язки можуть проектуватися на трасах будь-якої інтенсивності.

За оцінками експертів, це дозволить на 50% зменшити кількість аварій на цих ділянках руху на трасах, сприятиме в цілому підвищенню безпеки руху та зменшить кількість заторів.

Нагадаємо, що раніше Мінрегіон пропонував влаштовувати безпечні ліві повороти на трасах в одному рівні – кільцеві розвороти. Їх можна виконати шляхом влаштування додаткового місця з лівого боку проїзної частини для можливості маневрування авто. Практика влаштування таких поворотів сьогодні працює у багатьох країнах Європи та світу, наприклад, в Італії та США.

Джерело:
19 июня 2019 г.
2884
Аби вберегти пішоходів пропонують використовувати спеціальні стовпчики...
18 июня 2019 г.
3295
Наразі така норма вже працює для дитсадків...
14 июня 2019 г.
2656
Про безепеку учасників подбають за допомогою SOS-станцій...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3193
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9403
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2280
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
21 февраля 2025 г.
11359
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5509
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5394
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1553
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1430
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2218
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3022
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
585
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!