Вибір житла
Понад 65% потенційних покупців вважає ціну найголовнішим пріоритетом при виборі квартири в тому чи іншому ЖК. В той же час понад 57% опитаних зазначили, що важливим при виборі квартири є імідж забудовника.
Про це на Презентації результатів IV аудиту відділів продажу 100 ЖК Києва та області» повідомила Вікторія Берещак, головна експертка інформаційно-аналітичного порталу 3m2.
Експертка зазначила, що портал 3m2 запровадив опитування потенційних покупців з метою виявлення їхніх найголовніших потреб та орієнтирів при виборі квартири на первинному ринку нерухомості (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjz29Z3OwQcBdqmKuBDPTh1d39YCRenzfUHa0718wuYTwkjA/viewform). Фахівчиня оприлюднила проміжні результати опитування, опрацювавши понад 300 відповідей покупців.
За даними дослідження 75,5% опитаних зазначили, що пошук квартири починається з ретельного вивчення інформації про той чи інший житловий комплекс в мережі. Крім цього більш як 36,7% твердять, що на початку вибору потенційно цікавими для них можуть бути квартири відразу в 3-х ЖК.
Вікторія Берещак звернула увагу на те, що 61,2% респондентів наголосили, що при виборі квартири їм не вистачає достовірної інформації про актуальні ціни на квартири. При цьому 34,7% потенційних покупців налаштовані придбати квартиру на 100% сплати її вартості, 30,6% - за допомогою розтермінування до введення будинку чи ЖК в експлуатацію, 24,5% тих, хто взяв участь в опитуванні розраховують стати власниками квартир за довготривалими програмами на виплат і ще 10,2% сподіваються на іпотечні програми комерційних банків.
На думку Вікторії Берещак, покупець житла на первинному ринку зараз перебуває на шляху «вдумливої економії».
«Покупця цікавить технологія будівництва, використовувані будівельні матеріали та їхнє походження. Окрім цього важливу увагу приділяються питанням підключення до інженерних комунікацій», - повідомила вона.
За її даними на разі більш як 45% покупців користуються програмами розтермінування від забудовника.
«Це найбільш затребуваний механізм продажу. Зазвичай покупця цікавлять умови із першим внеском, що не перевищує 30%, а також тривалий період розстрочки. І конкурентною перевагою будь-якого житлового комплексу стає можливість виплачувати вже після заселення», - підкреслила експертка.
Вона зауважила, що третина покупців шукає акційні пропозиції від забудовників, вираховує і прогнозує власні витрати за комунальними платами.
«Якщо будинок/квартира побудована з використанням «розумних технологій», що вираховують спожиті ресурси і контролюють їхнє використання, це вдвічі збільшує зацікавленість потенційного покупця», - наголосила вона.
Вікторія Берещак також зауважила, що покупці чекають на можливість придбання житла за допомогою іпотеки: «За попередніми прогнозами частка придбаних квартир за допомогою іпотечних кредитів за підсумками 2019 року може зрости на 25-30%».
Експертка звернула увагу на те, що покупець дуже прискіпливо ставиться до локації та концепції майбутнього проекту.
«Зараз у тренді багатофункціональні житлові комплекси і коттеджні містечка за містом із власною розвиненою інфраструктурою, що можна вважати за додану вартість самого проєкту. Покупцю від забудовника потрібні фінансові механізми для купівлі, комфортне середовище існування, високий рівень сервісу і додана вартість у проєкті. Вагомим плюсом стануть: цифровізція ЖК, синергія і ком’юніті в середовищі комплексу, нетипова архітектура та концепція», - підсумувала Вікторія Берещак.
Джерело: UREClub
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.