Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.530 | 44.230 | 43.511 |
У змінах до ДБН В.2.3-15:2007 “Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів” міститься обов’язкова вимога - облаштовувати електричними зарядками не менше 5% машиномісць на парковках.
Зміни опубліковані 29 березня в Інформаційному бюлетені Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №3/2019 і вступають в дію з 1 липня цього року.
“За минулий рік у світі було придбано близько 2,1 млн нових електрокарів. Для прикладу, у Норвегії - лідері серед країн Європи, було продано 73 тисячі електромобілів, тобто, кожне друге придбане авто було електричним. Думаю, що вже в найближчі 5-10 років весь світ повністю перейде на електрокари. Так, це не відбудеться одномоментно, тому потрібно готуватися до цього вже зараз. Тому у нових змінах у ДБН щодо автостоянок ми передбачили обов’язково влаштовувати на парковках, що проектуються, мінімум 5% машиномісць із зарядками для електромобілів”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Згідно зі змінами у ДБН, не менше ніж 5% машиномісць від загальної кількості у гаражах та автостоянках необхідно виділяти для облаштування зарядними пристроями для паркування транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома).
Парцхаладзе підкреслив, що вищезазначений процент планується поступово збільшувати, щоб до 2030 року усі 100% машиномісць на стоянках в Україні вже були оснащені електрозарядками. Ці зміни пов’язані з великою популяризацією електрокарів, яка очікується в найближчі роки. Так, за даними аналітиків німецького Центру управління автомобільним бізнесом (САМ), стрімке зростання кількості електрокарів прогнозується вже у 2020 році, так як саме на цей рік автовиробники запланували вихід на ринок багатьох нових моделей електромобілів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.